چهارشنبه 18 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گروه يک ليگ قهرمانان آسيا: حريفانی سخت و بسيار جدی برای آبی‌پوشان تهرانی، ايسنا

با مشخص شدن گروه‌بندی‌های ليگ قهرمانان آسيا در منطقه غرب آسيا، نگاهی خواهيم داشت به وضعيت تيم‌های حاضر در گروه يک مسابقات که با حضور استقلال تهران - الجزيره امارات – الغرافه قطر و الاهلی عربستان که بازی‌های دشواری را در پيش خواهند داشت.

به گزارش ايسنا؛ تيم فوتبال استقلال تهران به عنوان يکی از ۴ سهميه‌ی ايران در ليگ قهرمانان آسيا در حال حاضر در پايان هفته هيجدهم ليگ برتر با کسب ۷ برد، ۶ تساوی و ۵ شکست با ۲۷ امتياز در رده‌ی هفتم جدول رده بندی قراردارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تيم استقلال فصل قبل به عنوان قهرمان ليگ برتر ايران شناخته شد و در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا نيز در گروه سه در حضور تيم‌های الاتحاد عربستان – ام صلال قطر و الجزيره امارات با نتايج ضعيف با کسب تنها ۴ امتياز دررده‌ی چهارم قرار گرفت و از صعود به دور بعد بازی‌ها بازماند.

- الجزيره امارات

تيم فوتبال الجزيره امارات يکی از نمايندگان کشور امارات از شهر ابوظبی در حال حاضر در پايان هفته‌ی هشتم ليگ برتر امارات با کسب ۷ برد و يک تساوی و با ۲۳ گل زده و ۱۰ گل خورده و با ۲۲ امتياز در صدر جدول رده‌بندی ليگ امارات قرار دارد.

اين تيم در فصل قبل ليگ برتر امارات در رقابتی تنگاتنگ با تيم الاهلی درهفته‌های پايانی قهرمانی را به اين تيم واگذار کرد و در ليگ قهرمانان آسيا در گروه سوم در حضور تيم‌های الاتحاد عربستان – ام صلال قطر و استقلال تهران با ۵ امتياز در رده سوم جدول قرار گرفت و از صعود به مرحله بعد بازی‌ها جا ماند.

هدايت تيم الجزيره بر عهده براگای برزيلی است و بازيکنانی مانند ريکاردو اوليويرا – تونی و ابراهيما دياکيه از بهترين بازيکنان اين تيم به شمار می‌روند.

ورزشگاه اختصاص اين تيم زيباترين ورزشگاه کشور امارات يعنی محمد بن زايد در شهر ابوظبی است که ميزبان جام باشگاه‌های جهان در سال جاری است.


-الاهلی عربستان

تيم الاهلی عربستان يکی از ديگر تيمهای حاضر در گروه يک رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا در حال حاضر در پايان هفته‌ی نهم ليگ فوتبال عربستان با ۳ برد ۲تساوی و۴ باخت و با کسب ۱۱ امتياز درده پنجم جدول رده بندی قراردارد.

اين تيم در فصل قبل ليگ عربستان در رده سوم جدول قرار گرفت تا به عنوان يکی از سهميه‌های کشور عربستان در ليگ قهرمانان آسيا باشد.

خاوير توليدو يکی از بهترين بازيکنان خارجی تيم الاهلی در ليگ عربستان بوده که تاکنون موفق شده ۶ گل را برای اين تيم در ليگ عربستان به ثمربرساند.


- الغرافه قطر

تيم الغرافه مدافع عنوان قهرمانی ليگ ستارگان قطر بازهم مانند دو سال گذشته يکی از مدعيان قهرمانی در ليگ کشور قطر است. اين تيم در حاضر در پايان هفته نهم با کسب ۶ برد – ۲ تساوی و يک باخت با ۲۲ گل زده و ۱۱ گل خورده و کسب ۲۰ امتياز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

اين تيم فصل قبل موفق شد به مقام قهرمانی ليگ ستارگان قطر دست يابد. الغرافه در فصل قبل ليگ قهرمانان آسيا در گروه دوم رقابت‌ها به همراه تيمهای پرسپوليس تهران – الشباب عربستان و الشارجه امارات همگروه بود که در پايان با کسب تنها ۳ امتياز از صعود به دور بعد رقابتها بازماند.

يونس محمد عراقی و کليميرسون برزيلی از بهترين بازيکنان اين تيم به شمار می‌روند.

با نگاهی آمار گونه به تيم‌های حاضر در گروه يک رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا وضعيت الجزيره امارات و الغرافه قطر در ليگ کشورهای خود نسبت به الاهلی عربستان و استقلال تهران بهتر به نظر می‌رسد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016