پنجشنبه 19 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته نوزدهم ليگ برتر: پرسپوليس مغلوب استقلال اهواز شد، چهارمين شکست فصل سرخپوشان، مهر

تيم فوتبال استقلال اهواز با گل ديرهنگام ميلاد ميداودی از سد پرسپوليس گذشت.
به گزارش خبرنگار مهر، در آغاز هفته نوزدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۴ امروز (پنجشنبه) تيم‌های استقلال اهواز و پرسپوليس تهران در ورزشگاه تختی شهر اهواز مقابل هم صف آرايی کردند که جدال آنها در پايان به برتری يک برصفر آبی پوشان خوزستان انجاميد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در نيمه اول ديدار استقلال اهواز - پرسپوليس توپ بيشتر در ميانه زمين ضربه خورد و کمتر روی دروازه‌ها موقعيت گلزنی ايجاد شد اما در نيمه دوم تا حدود زيادی روند بازی تغيير کرد. در اين نيمه دو تيم بارها تا آستانه گلزنی پيش رفتند به ويژه در دقايقی ميانی اين نيمه که هر لحظه توپ روی يکی از دروازه‌ها بود.

با نزديک شدن به دقايق پايانی از آتش حملات دو تيم استقلال اهواز و پرسپوليس کم شد و انگار آنها به نتيجه تساوی راضی شده بودند. بازی با نتيجه تساوی بدون گل روبه اتمام بود که ميثم بائو در پشت محوطه جريمه پرسپوليس يک ضربه خطا به تيم استقلال اهواز هديه کرد. ضربه خطا را در دقيقه ۳+۹۰ ميلاد ميداودی به تور دروازه پرسپوليس چسباند و يک ۳ امتياز شيرين به حساب تيمش اضافه کرد.

اين چهارمين شکست سرخپوشان در فصل جاری مسابقات ليگ برتر است که می تواند سقوط اين تيم ۲۹ امتيازی را به رده‌های ميانی جدول در پايان هفته نوزدهم به دنبال داشته باشد.

قضاوت ديدار استقلال اهواز - پرسپوليس برعهده عليرضا فغانی بود. او در اين بازی به محسن ارزانی، جواد رزاقی و جاسم صادقی از تيم استقلال اهواز و مجتبی زارعی و حسين بادامکی از تيم پرسپوليس کارت زرد نشان داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016