جمعه 20 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته نوزدهم ليگ برتر: اولين شکست بوناچيچ برابر سپاهان، پيروزی پاس و شاهين، شکست تراکتورسازی و استيل‌آذين برابر ذوب آهن و صبا، مهر

هفته نوزدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌های کشور با پيروزی تيمهای سپاهان اصفهان، شاهين بوشهر، پاس همدان، ذوب آهن اصفهان و صبای قم پيگيری شد.
به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه هفته نوزدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۴ امروز (جمعه) ۶ ديدار در شهرهای مختلف برگزار شد. در حساس ترين ديدار امروز تيم سپاهان موفق شد در ورزشگاه شهيد باهنر کرمان، ميزبان خود مس اين شهر را با نتيجه ۳ بر۲ شکست دهد. با اين پيروزی سپاهان ۴۰ امتيازی شد و جايگاه خود را در صدر جدول استحکام بخشيد. اين نخستين شکست بوناچيچ با مس کرمان بود. بوناچيچ قبل از اين سرمربی تيم سپاهان نيز بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در ديگر ديدار پرگل امروز تيم صبای قم با درخشش داودحقی شکست ۴ بر۲ را به تيم استيل آذين تحميل کرد تا با ۲۳ امتياز به رده يازدهم جدول صعود کند. اين نخستين پيروزی صبای قم با هدايت رسول کربکندی بود.

شاهين بوشهر عصر امروز در مصاف خانگی با سايپا کرج به پيروزی شيرين ۲ برصفر دست يافت. با اين نتيجه شاهين ۲۱ امتيازی شد و جای مس کرمان را در رده سيزدهم جدول گرفت. سايپا پس از دو پيروزی پی در پی با تحمل اين شکست از صعود به ميانه بالای جدول بازماند.

امروز همچنين تيم‌های ذوب آهن اصفهان و پاس همدان با نتايج مشابه يک برصفر به ترتيب مقابل تراکتورسازی تبريز و ابومسلم مشهد به پيروزی رسيدند. با اين نتايج ذوب آهن با ۳۶ امتياز جايگاه خود را در بالای جدول استحکام بخشيد و پاس همدان از انتهای جدول فاصله گرفت و راه آهن را به منطقه خطر فرستاد.

در روزی که چهار بازی برنده داشت، جدال تيم‌های پيکان قزوين و فولادخوزستان با نتيجه تساوی به پايان رسيد و شاگردان درخشان و جلالی به تقسيم امتياز رضايت دادند.

- نتايج ديدارهای آغازين روز دوم از هفته نوزدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زير است:

مس کرمان ۲ - سپاهان اصفهان ۳
گل‌ها: ادينهو (۳۴) و مهدی رجب زاده (۶۷) برای مس و محسن بنگر (۶)، عماد رضا (۴۱) و ابراهيم توره (۴۵) برای سپاهان

پيکان قزوين يک - فولادخوزستان يک
گل: لوييز کارلوس (۲۵ - پنالتی) و سعيد رمضانی (۵+۹۰) برای فولاد

پاس همدان يک - ابومسلم خراسان صفر
گل: مقداد قباخلو (۸۷)

صبای قم ۴ - استيل آذين تهران ۲
گل‌ها: داود حقی (۲۰، ۴۰، ۴۱ - پنالتی و ۵۰) برای صبای قم و رضا چاووشی (۳) و حسين کعبی (۳۱) برای استيل آذين

شاهين بوشهر ۲ - سايپا کرج صفر
گل‌ها: عباس پورخسروانی (۶) و مهدی کيانی (۴۳)

ذوب آهن اصفهان يک - تراکتورسازی تبريز صفر
گل: محمدرضا خلعتبری (۸۷)


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016