شنبه 7 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشين قطبی: به تيم ملی ايران شخصيت داده‌ايم، قولی برای قهرمان کردن تيم ملی در جام ملت‌ها نداده‌ام، ايلنا

* ما می‌خواستيم تيمی را بسازيم که مردم ايران به آن افتخار کنند و بار ديگر بتوانند ۱۰۰ هزار تماشاگر را به ورزشگاه‌ها بکشاند. البته برای داشتن چنين تيمی بايد هم هزينه کرد و البته شايد همين شکست‌ها هزينه آن باشد


ايلنا: سرمربی تيم ملی فوتبال ايران در واکنش به انتقادات اين روزهای کارشناسان فوتبال گفت: هشت ماه است که داريم کار می‌کنيم، اما تا به امروز يک کارشناس يا يک مربی ليگ برتری بر سر تمرينات تيم ملی ايران حاضر نشده‌اند که نحوه تمرينات ما را ببينند. اما در مقابل هرچه که خواستند در اين مدت از ما انتقاد شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايلنا، افشين قطبی که اتقادات اين روز ها بسيار او را عصبانی کرده است اظهار کرد:‌ ما می‌خواهيم يک تيم خوب برای آينده بسازيم. ما می‌خواهيم در فوتبال و در تيم ملی تغيير نسل بوجود بياوريم. ما در همين مدت نظم و انضباط خوبی را به تيم آورده‌ايم. حاشيه‌های اطراف تيم ملی را به حداقل رسانده‌ايم و به تيم ملی ايران شخصيت داده ايم. ما می‌خواستيم تيمی را بسازيم که مردم ايران به آن افتخار کنند و بار ديگر بتوانند ۱۰۰ هزار تماشاگر را به ورزشگاه‌ها بکشاند. البته برای داشتن چنين تيمی بايد هم هزينه کرد و البته شايد همين شکست‌ها هزينه آن باشد.
قطبی در ادامه گفت: تيم ملی با توجه به شرايط هر گاه می‌خواهد در مقابل حريفی بازی کند، پيش از بازی يک يا دو گل از حريف خودش عقب است که اين اصلا چيز خوبی نيست و آقايان بايد کمک کنند تا حداقل ما در يک شرايط مساوی به ديدار حريفان خود برويم.
وی با اشاره به بازی برگشت ايران مقابل اردن تصريح کرد: ما اعتقاد داشتيم که شرايط اردنی‌ها در اين بازی شرايطی عادی نيست و اين موضوع را به مسئولان برگزارکننده هم اعلام داشتيم، اما کسی حرف‌های ما را نشنيد.
قطبی ادامه داد: فدراسيون بين‌المللی فوتبال فيفا در بازی‌های رسمی‌اش از بازيکنان تست دوپينگ می‌گيرد، ‌اما متاسفانه کنفدراسيون فوتبال آسيا AFC اين کار را نمی‌کند و همين مسئله باعث می‌شود که برخی از تيم‌ها به دوپينگ متوسل شوند.
سرمربی تيم ملی فوتبال ايران در خصوص انتقادات اين روزهای منتقدين گفت: فکر می‌کنم، بسياری از اين انتقادات به دليل بی‌اطلاعی باشد، چرا که می‌شود در لابه‌لای حرف‌های آنها اين موضوع را کاملا متوجه شد. اينکه من قول داده‌ام تيم ملی ايران را قهرمان جام ملت‌های آسيا کنم، به هيچ وجه صحت ندارد، اما گفته‌ام که هدف‌گذاری ما قهرمانی در جام ملت‌های آسياست، که بعضی‌ها آن را به اشتباه متوجه شده‌اند.
به گزارش ايلنا، سرمربی تيم ملی درباره وعده‌هايش در خصوص حضور تيم ملی ايران در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۰ آفريقای جنوبی هم گفت: من بر اساس يک واقعيت ملموس چنين قولی را دادم و اگر آن روز نتوانستم به قولم عمل کنم، به خاطر دلايلی است که اگر بخواهم راجع به آن صحبت کنم، شرايط نزديک به ۱۰ ساعت زمان لازم داشته باشد.
افشين قطبی در دفاع از عملکرد خط دفاعی ايران اظهار کرد: ديگر دوره دفاع‌هايی که به زير توپ می‌زدند، گذشته است. بايد واقعيت‌ها را بپذيريم. فوتبال ايرانی ۲۰ سال است که دفاع چپ بين‌المللی نداشته است، اما ما آمده‌ايم تا اين کار را انجام بدهيم. ما آمده‌ايم تا يک چپ پا را در دفاع چپ بگذاريم و فکر می‌کنم که حاج صفی بهترين گزينه برای اين مسئله باشد.
وی افزود: برای اين موضوع با امير قلعه‌نويی هم گفت‌وگويی را داشته‌ام که از حاج صفی در سپاهان هم در همان پستی که تيم ملی از او استفاده می‌کند، استفاده کند که ايشان نيز وعده همکاری دادند.
سرمربی تيم ملی همچنين با اشاره به بيک زاده گفت: درباره هاشم بيگ‌زاده هم بايد بگويم که پای تخصصی او پای راست است و از او در دفاع راست تيم ملی استفاده می‌کنيم، ضمن اينکه صحبت‌هايی هم با صمد مرفاوی داشته‌ايم که او نيز در استقلال از بيگ‌زاده در دفاع راست استفاده کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016