چهارشنبه 16 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مقدماتی جام ملت های آسيا: سوريه و چين صعود کردند، اميدواری عمان، توقف تايلند، مهر

مرحله گروه جام ملت‌های آسيا در سال ۲۰۱۱ با صعود تيم‌های فوتبال سوريه و چين به اين رقابت‌ها و افزايش اميدهای عمان برای راهيابی به مرحله نهايی پيگيری شد.
به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات هفته پنجم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال انتخابی جام ملت‌های ۲۰۱۱ آسيا عصر امروز(چهارشنبه) تيم فوتبال عمان با پيروزی ۲ بر يک برابر اندونزی، شانس خود را برای صعود به مرحله نهايی اين رقابت‌ها افزايش داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين ديدار که از گروه ۲ و به ميزبانی اندونزی برگزار شد، فيروز بشير(۳۲) و اسماعيل العجمی(۵۲) برای عمان گل زدند و بواس سالوسا(۴۵) تک گل اندونزی را به ثمر رساند.

در جدول رده بندی اين گروه تيم‌های کويت، استراليا و عمان هر ۳ با ۷ امتياز به ترتيب رده‌های اول تا سوم گروه را به خود اختصاص داده اند و اندونزی با ۳ امتياز از گردونه مسابقات کنار رفت.

از دقايقی ديگر هم در دومين ديدار اين گروه، تيم‌های کويت و استراليا به ديدار هم می روند که برنده اين بازی شانس صعود خود به مرحله نهايی اين مسابقات را بيشتر می کند.

همچنين در گروه چهارم اين مسابقات، عصر امروز تيم‌های چين و سوريه به تساوی بدون گل رضايت دادند تا با اين تک امتياز هر دو تيم سوريه و چين، پس از ازبکستان و ايران به مرحله نهايی جام ملت‌های سال ۲۰۰۱ آسيا صعود کنند.

در ديگر ديدار اين گروه تيم‌های ويتنام و لبنان برابر يکديگر به تساوی يک بر يک رضايت دادند و در حاليکه يک ديدار ديگر از اين مسابقات باقيمانده است، از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

در اين گروه سوريه با ۱۱ امتياز صدرنشين است و تيم چين با ۱۰ امتياز در رده دوم قرار دارد. ويتنام با ۵ و لبنان با يک امتياز در رده‌های بعدی قرار دارند.

از سوی ديگر در دومين ديدار برگزار شده از گروه پنجم مسابقات فوتبال انتخابی جام ملت‌های ۲۰۱۱ آسيا، در بانکوک تيم‌های تايلند و اردن به تساوی بدون گل رضايت دادند. اين تساوی بيشتر به سود اردن شد زيرا اين تيم در بازی آخر ميزبان سنگاپور است و تايلند بايد در مسابقه پايانی در تهران برابر ايران قرار گيرد.

با اين نتيجه تيم تايلند با ۶ امتياز و تفاضل گل بهتر نسبت به تيم سنگاپور به رده دوم جدول رده بندی گروه ۵ صعود کرد و تيم اردن با ۵ امتياز در رده چهارم قرار گرفت. ايران با ۱۰ امتياز صدرنشين اين گروه است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016