دوشنبه 2 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشين قطبی پس از شکست برابر اردن: بازيکنان ايران در حد و اندازه‌های خود نبودند، اين شکست تجربه خوبی است! مهر

سرمربی تيم ملی فوتبال ايران گفت: بازيکنان تيم من در مصاف با اردن در حد و اندازه‌های خود ظاهر نشدند و انرژی لازم را صرف نکردند و به همين خاطر نتيجه را واگذار کرديم.

به گزارش خبرنگار مهر، افشين قطبی به دنبال شکست يک برصفر يکشنبه شب تيم ملی فوتبال کشورمان مقابل اردن با بيان اين مطلب افزود: پيش بينی می کردم يک بازی مشکل را مقابل اردن پيش رو خواهيم داشت و اين موضوع در بازی يکشنبه شب به خوبی مشخص شد که بازيکنان تيم اردن پيروزی و کسب سه امتياز را بيشتر از ما می خواستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با اشاره به اينکه بازيکنان تيم ملی فوتبال ايران انرژی لازم را نداشتند و در حد اندازه‌های خود ظاهر نشدند، گفت: در نيمه دوم به مراتب بهتر از نيمه اول بازی کرديم و به دنبال کنترل جريان بازی بوديم اما نتوانستيم مقابل حملات اردن به نتيجه برسيم.

قطبی تماشاگران را يار دوازدهم اردن در ديدار با تيم ملی فوتبال کشورمان خواند و افزود: تماشاگران اردنی با تشويق‌های خود اطمينان خاطر مثبتی به بازيکنان تيم ملی فوتبال کشورشان می دادند و آنها نيز با هماهنگی بهتر بازی را به سود خود به پايان رساندند.

سرمربی تيم ملی فوتبال ايران از تحول تيمش و اينکه در ترکيب اين تيم از بازيکنان جديد و جوان استفاده شده است گفت و افزود: اگر می خواهيم يک تيم در شان فوتبال ايران داشته باشيم بايد صبر کنيم تا به هدف بلند مدت خود برسيم. اين شکست‌ها می تواند تجربه خوبی برای رشد فوتبال ايران باشد.

قطبی همانطور که پيش بينی می شد غيبت بازيکنانی مانند نکونام و شجاعی را عاملی در جهت شکست تيم ملی فوتبال کشورمان مقابل اردن خواند و گفت: آنها در يکی از ليگ‌های برتر دنيا بازی می کنند و تجربه آنها کمک بسيار بزرگی به تيم ايران است.

وی توپ ناکامی را در زمين داوران اماراتی ديدار با اردن نيز انداخت و اظهار داشت: پيش از مسابقه گفته بودم در چنين رقابت هايی که يک طرف آن يک تيم عربی است عاقلانه نيست که داور هم عرب باشد.

ديدار تيم های ملی فوتبال ايران و اردن در مرحله مقدماتی جام ملتهای آسيا يکشنبه شب در امان با نتيجه يک بر صفر به سود تيم ميزبان به پايان رسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016