دوشنبه 28 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جواد نکونام: از گفتن اين جملات شرم می‌کنم، درج مصاحبه‌های خيالی را از مجاری قانونی پيگيری می‌کنم، ايسنا

جواد نکونام هافبک ملی پوش اوساسونای اسپانيا، گفت‌وگوی منتسب به وی مبنی بر ردوبدل کردن ايميل های عاشقانه با افشين قطبی را تکذيب کرد.

به گزارش ايسنا، نکونام در اين رابطه گفت:« من چنين حرف‌هايی با اين مضمون در هيچ روزنامه‌ای نزده‌ام. از بين همه خبرنگارهای ورزشی موجود در ايران من تنها با دو خبرنگار ارتباط دوستانه و نزديک دارم که شماره من را دارند و هيچ مصاحبه ديگری انجام نداده‌ام.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




نکونام که نشان می داد از درج مصاحبه خيالی‌اش به شدت ناراحت است، گفت:« اقدام اين روزنامه و ديگر روزنامه ها که از قول من مصاحبه های خيالی و فضايی درج می‌کنند را از مجاری قانونی پيگيری می کنم و مصاحبه ام درباره ايميل های عاشقانه با سرمربی تيم ملی را تکذيب می کنم. مطمئن باشيد يا من اصلا مصاحبه نمی‌کنم يا اگر هم مصاحبه کنم آن را تکذيب نمی کنم.»

هافبک ايرانی اوساسونا در ادامه با اشاره به اهداف کسانی که می خواهند به تيم ملی ضربه بزنند گفت: «قصد کسانی که اين مسايل را مطرح می کنند تمسخر تيم ملی فوتبال ايران است و آنها بايد بدانند که با اين کارها راه به جايی نمی برند. تا بحال هم در فوتبال ايران چنين چيزی وجود نداشته که يک مربی و بازيکن ايميل های عاشقانه رد و بدل کنند. من حتی از گفتن اين جملات شرم می کنم، چه برسد به اينکه بخواهم آن را مطرح يا در مصاحبه‌ام بياورم.»

نکونام در پايان درباره بازی تيم ملی ايران در برابر سنگاپور به سايت رسمی فدراسيون فوتبال گفت:«تيم ملی در اين بازی، نمايش خوبی داشت ودر حالی که سه بر يک به پيروزی رسيد می توانست دو گل ديگر هم بزند. البته لحظاتی که تيم ملی دو گل جلو بود اشتباهاتی پيش آمد که تيم ملی يک گل دريافت کرد. البته ما از سنگاپوری‌ها بالاتر هستيم و علت حساسيت بازی هم، متاسفانه جوی بود که به وجود آمده بود و باعث شده بود احساسات روی منطق حاکم شود وگرنه من مطمئن بودم که تيم ايران براحتی از سد سنگاپور می گذرد چون فوتبال ايران به لحاظ ساختاری، تاريخ و بازيهای ملی از سنگاپور بالاتر و برتر است.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016