شنبه 26 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی کريمی: مذاکراتی با مسئولان الاهلی داشته‌ام، استيل‌آذين را فراموش نمی‌کنم، مهر

کاپيتان تيم فوتبال استيل آذين با بيان اينکه احتمال جدايی اش از اين تيم وجود دارد گفت: گفتگوهايی با مسئولان باشگاه الاهلی امارات داشته ام اما هنوز چيزی قطعی نيست.
به گزارش خبرنگار مهر، علی کريمی که عنوان بهترين گلزن نهمين دوره رقابتهای ليگ برتر را در اختيار دارد، پس از پيروزی روز جمعه استيل آذين برابر پيکان ضمن بيان اين مطلب به جدايی اش از اين تيم اشاره کرد و افزود: مذاکراتی با مسئولان باشگاه الاهلی داشته ام اما برای جدايی تابع نظرات و تصميمات مسئولان باشگاه و حسين هدايتی هستم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




کريمی ادامه داد: با وجود اينکه گفتگوهای مقدماتی در اين مورد صورت گرفته است اما قطعا در صورت جدايی از استيل آذين هيچوقت اين تيم را فراموش نخواهم کرد.

کاپيتان تيم فوتبال استيل آذين با بيان اينکه جدايی از اين تيم عجولانه نيست گفت: بالاخره فوتبال حرفه ای است واين انتقال اگر انجام شود می تواند به نفع استيل آذين هم باشد.

کريمی در مورد ديدار برابر پيکان قزوين نيز به سايت باشگاه استيل آذين گفت: بازی سختی در خانه حريف داستيم. پيکان جزو تيم هايی است که خود را مدعی می داند وبرای گرفتن ۳ امتياز پای به ميدان گذاشته بود. ما سه امتيا شيرين کسب کرديم و به رده سوم جدول صعود کرديم

وی در ارزيابی اش از تيم فوتبال پيکان نيز گفت: آنها بسيار خطرناک بودند. خوشبختانه استيل آذين در ساختار دفاعی بسيار خوب کار کرد و حمله های برنامه ريزی شده حريف را کنترل کرد.

ديدار تيم های فوتبال استيل آذين و پيکان قزوين در هفته بيست و سوم ليگ برتر با پيروزی يک بر صفر شاگردان حميد استيلی در قزوين به پايان رسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016