شنبه 26 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرسپوليس شکار شاهين شد، سنگين ترين شکست پرسپوليس با دايی، مهر

علی دايی که هفته نخست سرمربيگری‌اش در پرسپوليس را با تساوی برابر ذوب آهن پشت سرگذاشته بود، در هفته دوم برابر شاهين بوشهر شکست سنگينی را پذيرا شد تا شانس قهرمانی سرخپوشان در نهمين دوره رقابتهای ليگ برتر بازهم کاهش يابد.
به گزارش خبرنگار مهر، در اين ديدار که در چارچوب هفته بيست و سوم رقابتهای ليگ برتر به قضاوت احمد صالحی و در ورزشگاه شهيد بهشتی بوشهر برگزار شد، شاگردان محمود ياوری با نتيجه ۴ بر يک حريف خود را شکست دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در نيمه اول اين ديدار بازيکنان تيم فوتبال شاهين بوشهر عملکرد بهتری داشتند و روی اشتباه خط دفاعی ودروازه بان پرسپوليس به دو گل دست پيدا کردند. محمد ناصر شکرون در دقيقه ۱۹ و مهدی کيانی در دقيقه ۳۵ دو گل برای شاهين به ثمر رساندند.

در نيمه دوم علی دايی مجتبی شيری و هوار ملامحمد را به ميدان فرستاد تا مشکل خط دفاعی و ميانی تيمش را حل کند اما اين دو نيز نتوانستند مانع از شکست سنگين سرخپوشان تهرانی شوند.

در ادامه اين بازی محمد احمدپوری در دقيقه ۶۷ گل سوم شاهين را به ثمر رساند و دو دقيقه بعد و در دقيقه ۶۹ حميدرضا سليمانی روی اشتباه ميثاق معمارزاده گل چهارم را وارد دروازه پرسپوليس کرد. در ثانيه های پايانی اين ديدار و در دقيقه ۹۴ هوار ملامحمد يکی از گلهای خورده راجبران کرد.

شاگردان علی دايی که اين فرصت را داشتند که با کسب سه امتياز اين بازی خود را به صدر جدول نزديکتر کنند با قبول اين شکست ۳۴ امتيازی و در رده پنجم باقی ماندند. پرسپوليس در صورت پيروزی به رده سوم صعود می کرد اما با اين شکست دو رده سقوط کرد.

تيم فوتبال شاهين بوشهر نيز با اين پيروزی ۲۶ امتيازی شد و در رده سيزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016