دوشنبه 14 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تساوی پرسپولیس و الریان با گل منصوری، سایت گل

دیدار تدارکاتی تیم های پرسپولیس و الریان با نتیجه 1 بر 1 به پایان رسید.در این دیدار دوستانه و پر برخورد، داور بازی یک بازیکن از هر دو تیم را اخراج کرد.

علی دایی تیمش را با ترکیب علیرضا حقیقی، حمید علی عسگر، مجتبی شیری، نبی الله باقری ها، ابراهیم شکوری، فراگو تیاگو، عادل کلاه کج، هادی نوروزی، محمد پروین، حسین بادامکی و اشپیتیم آرفی به میدان فرستاد که در نیمه اول سه بار توپ را به تیر دروازه حریف کوبیدند اما نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در شروع نیمه دوم حمید علی عسگر به دلیل انجام خطای شدید روی بازیکن الریان از زمین اخراج شد تا پرسپولیس با 10 نفر به بازی ادامه دهد.
در دقیقه 75 این دیدار تیم قطری توسط "عماد" گل برتری را به ثمر رساند اما محمد منصوری در دقیقه 92روی پاس محمد پروین با ضربه سربازی را به تساوی کشاند.

- بر خلاف روال معمول، داور اماراتی این دیدار، سختگیرانه سوت می زد و از دقیقه 50 بازی نیز با اخراج علی عسگر، پرسپولیس را 10 نفره کرد.
- حدود 400 تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند و از نزدیک بازی را تماشا می کردند.در دقایق پایانی این دیدار نیز یک بازیکن از تیم فوتبال االریان اخراج شد تا دو تیم 10 نفره به بازی ادامه دهند.

-مجتبی زارع که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت دو دقیقه بعد از ورودش دچار مصدومیت شد و به ناچار زمین را ترک کرد.

- مهدی شیری ، علیرضا محمد و شیث رضایی به همراه کریم باقری به علت مصدومیت در این دیدار حضور نداشتند و تنها نظاره گر بازی بودند.

پرسپولیس :عليرضا حقيقي(میثاق معمار زاده دقیقه 46)، حميد علي عسگر، مجتبي شيري، نبي الله باقري ها، ابراهيم شکوري(جلال اکبری دقیقه 85) ، فراگو تياگو، عادل کلاه کج، هادي نوروزي، محمد پروين، حسين بادامکي(میثم بائو دقیقه 85) و اشپيتيم آرفي(مجتبی زارعی دقیقه 65 و محمد منصوری از دقیقه 73).


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016