پنجشنبه 6 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

الشباب يک ـ سپاهان يک؛ توره نوار پيروزی ها را بريد! سایت گل

با وجود بازي خوب الشباب اين سپاهان بود كه روی حملات خود مي‌توانست به سادگي و با اختلاف اين مسابقه را به سود خود به پايان برساند اما ابراهيم توره مهاجم سنگالي سپاهان يك تنه مانع از خوشبختي قلعه نويي و تيمش شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




گل‌ها: جلال حسيني(12) براي سپاهان، فيصل(69) براي شباب

داور: عبدالله مسعود

اخطارها: مهدی جعفرپور(سپاهان) و عبدالمالک خیری (الشباب)

سپاهان: سيدمهدي رحمتي، محسن بنگر، هادي عقيلي، سيدجلال حسيني، شاهين خيري، مهدي كريميان، احمد جشميديان(84 احمد آل‌نعمه)، احسان حاج‌صفي، مهدي جعفرپور (حسین پاپی)، عمادرضا، ابراهيم توره
سرمربي: امير قلعه‌نويي

شرح بازي: در حالي كه سه نماينده ايران در روز اول ليگ قهرمانان آسيا بازي‌هاي خود را با برد پشت سر گذاشتند انتظار مي‌رفت سپاهان نيز با گلزني زود هنگام جلال حسيني مسابقه خود با الشباب را با برد تمام كند. اما آنها كه زير فشار حريف سفيدپوش قرار داشتند با وجود كسب فرصت‌هاي مسلم گلزني براي پيروزي كمي بدشانس بودند. سپاهان كه خيلي زود به گل رسيد بعد از گلزني ريتم اوليه بازي را از دست داد و با حركات سريع بازيكنان حريف عقب رفت. البته از ياد نبريم كه آنها در خانه حريف بازي مي‌كردند و به هر صورت اين طبيعي بود كه به حفظ تك گل خود بپردازند. اما مقاومت آنها زير فشار حريف بالاخره شكست و آنها نتوانستند ركورد صددرصد پيروزي را براي نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان حفظ كنند. البته سپاهان شايسته پيروزي در اين بازي بود و اگر مهاجمانش در روز خوب خود بودند با سه امتياز به اصفهان بازمي‌گشت. به هر حال در اين گروه رقابت تا روز آخر ادامه دارد.

شرح گل‌ها: 1ـ0(سپاهان): سيدجلال حسيني از به هم ريختگي خط دفاع شباب و بي‌دقتي دروازه‌بان اين تيم استفاده كرد و توپ ارسالي از جناح راست را به يك ضربه سر شيرجه‌اي به گل اول بازي تبديل كرد.

1ـ1(شباب): بازي گروهي بازيكنان عربستاني و رساندن توپ به پشت خط جريمه فضا را براي فيصل باز كرد تا او با يك شوت از راه دور بازي را به تساوي بكشاند.

اتفاق ويژه: ابراهيم توره مهاجم سپاهان كه استاد حركات عمقي و سريع است در اين بازي 4 موقعيت مسلم گلزني را در شرايط تك به تك از دست داد تا قلعه‌نويي از خشم كنار زمين پا به زمين بكوبد و داد و فرياد كند.
بهترين بازيكن: مهدي كريميان بازيكن بوشهري سپاهان مدت‌هاست كه خوب بازي مي‌كند. او در اين بازي هم نمايش مناسبي داشت و بهتر از سايرين براي تيمش نشان داد. پاس گل سپاهان هم از سوي او ارسال شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016