چهارشنبه 5 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان آسيا: پيروزی قاطع ‌٤ بر ‌٢ مس برابر الاهلی امارات ، ايسنا

تيم فوتبال مس، سومين نماينده تيم‌های باشگاهی ايران در ليگ قهرمانان آسيا هم با پيروزی بر تيم الاهلی امارات، با اقتدار کارش را در اين مسابقه‌ها آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، در دومين روز از هفته نخست مسابقه‌های فوتبال ليگ قهرمانان آسيا، امشب (چهارشنبه پنج اسفند ماه) تيم‌های فوتبال مس ايران و الاهلی امارات از ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهيد باهنر کرمان به مصاف يکديگر رفتند و سومين نماينده ايران در اين مسابقه‌ها هم توانست با تداوم پيروزی تيم‌های ايرانی بر تيم‌های عربی، با نتيجه پرگل ۴ بر ۲ ميهمانش را شکست دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تيم مس در اين مسابقه فوتبالی سراسر هجومی و برتر را نسبت به تيم اماراتی به نمايش گذاشت. آن‌ها ابتدا در دقيقه ۲۰ توسط مصطفی سيفی صاحب اولين گل‌ بازی شدند.

در ادامه باز هم تيم مس بر حملاتش افزود اما نتوانست از موقعيت‌هايش استفاده بهينه‌ای داشته باشد. در عوض اين تيم الاهلی بود که در دقيقه ۴۷ نيمه نخست توانست نتيجه را به تساوی بکشاند.

در نيمه دوم تيم مس باز هم فوتبال هجومی را در دستور کارش قرار داد. اما موقعيت‌های گلزنی اين تيم يک به يک از دست رفت تا اين که مهرزاد معدنچی مهاجم ايرانی حريف در دقيقه ۵۶ نتيجه را دو بر يک به سود تيم الاهلی کرد.

پس از اين گل حملات مس شدت بيشتری يافت و اين تيم موفق شد ابتدا در دقيقه ۷۵ توسط مهدی رجب‌زاده کار را به تساوی بکشاند و در ادامه در دقيقه ۸۴ همين بازيکن مس را يک گل از حريفش جلو انداخت. بازيکنان تيم الاهلی تلاش زيادی برای جبران اين نتيجه نداشتند و باز هم تيم مس در دقيقه ۹۲ اين بار به وسيله بازيکن تعويضی لوکا بوناچيچ سرمربی کرمانی‌ها يعنی علی سامره نتيجه را ۴ بر ۲ به سود خود کرد.

مس با اين پيروزی سنگين‌ترين نتيجه را در ميانت تيم‌های ايرانی حاضر در ليگ قهرمانان آسيا بر تيم‌های عربی تحميل کرد و هواداران اين تيم از چنين موفقيتی که در شرايط بحرانی تيم‌شان به دست آمد، به شدت ابراز خوشحالی می‌کردند.

اين بازی را حدود ۱۱ هزار تماشاچی از نزديک می‌ديدند.

به گزارش ايسنا در ادامه روز دوم اين بازی‌ها چهارمين نماينده فوتبال باشگاهی ايران يعنی فولاد سپاهان اصفهان نيز از ساعت ۲۰ و ۵۰ دقيقه در ورزشگاه ملک فهد رياض به مصاف تيم الشباب عربستان رفته است که تا اين لحظه با نتيجه يک بر صفر از حريفش پيش است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016