پنجشنبه 6 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پیروزی استقلال مقابل الاهلی، سایت خبری باشگاه استقلال

پیروزی خیره‌کننده استقلال در نخستین دیدار این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اردوی این تیم را در جده عربستان را غرق در شادی کرد تا جایی‌ باشگاه استقلال در مطلبی اعلام کرد:« بازیکنان تیم فوتبال استقلال این پیروزی ارزشمند را به هواداران متعصب خود و سرمربی اسبق این تیم" ناصر حجازی" که هم اکنون در بستر بیماری به سر می‌برد تقدیم می‌کند.»در اطلاعیه این باشگاه آمده است:«از خدای بزرگ ، نیایش هواداران دل شکسته ، کاپیتان فرهاد ، محمد محمدی و تک تک دلاوران میدان جده بابت بزرگترین پیروزی چند سال اخیر باشگاه استقلال سپاسگزاریم.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در ادامه این اطلاعیه آمده است:« پیروزی بزرگ استقلال در لیگ قهرمانان باشگاه‌های اسیا تقدیم به روح مرحوم روزبه بهرامی ، هوادار متعصب استقلال که 12 ماه قبل از غم شکست تیمش در میدان جده با این دنیا وداع کرد . تقدیم به ناصر خان حجازی که یک قرن است هنرنمایی او در آسیا بی همتا بوده است . تقدیم به هواداران پرشور و میلیونی استقلالی که برای ترمیم دل‌های شکسته آنها چنین پیروزی بزرگی واجب بود و تقدیم به تک تک پیشکسوتان تاریخ باشگاه استقلال و تقدیم به خانواده مدیران ، مسئولان ، کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال استقلال.»

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است:«خبر را همگان شنیده‌اند . تصاویر را خیلی‌ها دیده‌اند و برای آنهایی که ندیده‌اند روایت می‌کنیم که این کاپیتان فرهاد مجیدی بود که با یک ضربه سر کم نظیر ، یازده دقیقه پس از شروع مسابقه استقلال مقابل الاهلی عربستان ، جده را به سکوتی بزرگ فروبرد و تمام ایرانیان را در سراسر جهان به شادی بزرگی فراخواند. این محمد محمدی بود که بهترین دروازه‌بانی تاریخ عمرش را در جده به نمایش گذاشت و لحظه بزرگ زمانی بود که پنالتی ستاره برزیلی تیم الاهلی را به زیبایی مهار کرد و این ستاره گرانقیمت را به سمت تابلوی تعویض هدایت کرد و باز هم فرهاد مجیدی که با دومین ضربه سرش امیدها را برای یک پیروزی بزرگ در جده مضاعف کرد اما فقط این دو نبودند که این پیروزی بزرگ را رقم زدند.

دقت و مقاومت جانانه خط دفاع استقلال یعنی پژمان منتظری ، هادی شکوری ، حنیف عمران زاده ، مهدی امیرآبادی و حتی امیرحسین صادقی ،دوندگی و هوشیاری خط میانی تیم استقلال یعنی کیانوش رحمتی ، حسین کاظمی، خسرو حیدری ، جانواریو و سیاوش اکبرپور و حتی هاشم بیک زاده و سید صالحی به همراه درخشش خیره کننده فرهاد مجیدی و محمد محمدی و اتخاذ تاکتیک مناسب از سوی صمد مرفاوی و همکارانش خلق کننده چنین پیروزی دلنشینی بودند. سالها بود که تیم های ایرانی در جده طعم پیروزی را نچشیده بودند و این طلسم به زیبایی توسط دلاوران تیم استقلال شکسته شد.»

در این اطلاعیه از قول مسوولان باشگاه استقلال گفته شده است:«از صمیم قلب برای موفقیت تیم‌های سپاهان و مس در مسابقات روز چهارشنبه آرزوی موفقیت می‌کنیم و به باشگاه ذوب آهن هم بابت پیروزی در مقابل تیم الوحده امارات تبریک می‌گوییم. بازیکنان استقلال پس از این پیروزی بزرگ ، حضور پرشور شما هواداران را در مسابقه روز یکشنبه مقابل تیم استیل آذین از سری رقابت‌های جام حذفی انتظار می‌کشند . برای استقبال از تیم محبوب‌مان روز یکشنبه به ورزشگاه آزادی می‌رویم . »


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016