پنجشنبه 13 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

كريمي: تا زماني كه دايي در پرسپوليس است به اين تيم برنمي‌گردم - قطبي: حضور كريمي براي لجبازي با دايي نيست، فارس

علي كريمي پس از پيروزي يك بر صفر تيم ملي ايران مقابل تايلند درباره اين بازي اظهار داشت: بازي خوبي انجام داديم تيم تايلند بسيار فشرده و با نفرات زياد در خط دفاعي بازي مي‌كرد اما خوشبختانه در لحظات آخر اين ديدار موفق شديم با يك گل پيروزي را از آن خود كنيم.

وي درباره شعار تماشاگران در دقايق پاياني اين ديدار و تشويق تايلند عنوان كرد: شايد تماشاگران از اين نتيجه راضي نبودند اما آنها بايد تا آخرين لحظه صبر كنند و تنها تيم خود را تشويق نمايند.

كريمي ادامه داد: از دقيقه 70 به بعد بازيكنان ما كاملاً‌ در زمين تايلند بودند و با توجه به فشاري كه به خط دفاع اين تيم مي‌آورديم آنها عقب نشستند و مطمئن بوديم كه به گل مي‌رسيم.

كاپيتان تيم ملي فوتبال ايران تصريح كرد: تماشاگران ما هم بايد بيشتر تحمل كنند چون ممكن است اين حركت آنها باعث از دست رفتن روحيه بازيكنان و شكست تيم ملي شود.

بازيكن سابق تيم فوتبال پرسپوليس در مورد بازگشت خود به اين تيم عنوان كرد: تا زماني كه علي دايي سرمربي پرسپوليس است فكر كنم هم به نفع من و هم به نفع دايي باشد كه من به اين تيم برنگردم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرگزاري فارس،‌ افشين قطبي پس از پيروزي يك بر صفر ايران مقابل تايلند در نشست مطبوعاتي پس از بازي اظهار داشت:‌ اين پيروزي را تبريك مي‌گويم چون به عنوان تيم صدرنشين گروه از مرحله مقدماتي به جام ملت‌هاي 2011 آسيا صعود كرديم.

وي با اشاره به كسب سومين پيروزي پياپي تيم ملي ايران، يادآور شد:‌ بسيار خوشحالم در ديدار با تايلند با تيمي بازي كرديم كه هم ستاره‌ها در تركيب آن حضور داشتند و هم بازيكنان جوان. من بازي سختي را مقابل تايلند پيش‌بيني مي‌كردم زيرا آنها در اين مسابقه احتياج به 3 امتياز داشتند و از انگيزه زيادي برخوردار بودند.

قطبي افزود: به هر حال ما بازي خوبي انجام داديم و بايد با گل‌هاي بيشتري تايلند را شكست مي‌داديم، اما در بخش سوم و در ضربات نهايي خوب نبوديم و به همين دليل فرصت ها را از دست داديم. كمبود زمان و در اختيار نداشتن بازيكنان از عمده ترين دلايل بودند كه ما نتوانيم با بيش از يك گل تايلند را شكست دهيم چون برخي از بازيكنان فقط يك جلسه با ما تمرين كردندو بسياري از آنها خسته بودند، اما با اين حال بازي جذابي را ارائه كرديم و تماشاگران توانستند مسابقه خوبي را تماشا كنند.

وي با اشاره به اينكه به دليل بازگشت علي كريمي بازي جذاب‌تر شده بود، افزود: كريمي با خود انگيزه آورد و صحنه‌هايي خلق كرد كه محشر بودند، اما متأسفانه موقعيت‌هاي ايجاد شده به گل تبديل نشدند.

قطبي ادامه داد: ‌در نيمه دوم تيم ملي بهتر شد، اما اتفاقاتي پيش آمد كه موجب شد برخي‌ از تماشاگران تايلند را تشويق كنند به همين دليل بازيكنان ما انگيزه بيشتري پيدا كرده و كنترل بازي را در دست گرفتند و در نهايت پيروز ميدان شديم.

سرمربي تيم ملي درمورد برنامه‌هايش تا جام ملت‌هاي2011 آسيا گفت: سعي مي‌كنم تا آن زمان بهترين تيم را بسازم. 10 ماه ديگر تا جام ملت‌ها باقي مانده، هرچند كه فرصت زيادي نيست، اما هر روز بهتر مي‌شويم و من به آينده اميدوارم.

قطبي در پاسخ به اين سؤال كه آيا در گذشته نمي‌توانست علي كريمي را دعوت كند و دعوت از كاپيتان تيم ملي در اين زمان به خاطر لجبازي با علي دايي نبوده، گفت: كريمي هر روز كه به تيم ملي اضافه شود شايد دير باشد چون او شخصيتي دارد كه به همه روحيه مي‌دهد و اطرافيانش را سرشار از انگيزه مي‌كند. من با دايي لجبازي نكردم و احساس كردم با توجه به نزديكي عيد با حضور علي كريمي و پيروزي مقابل تايلند، به نوعي به مردم ايران عيدي دهم.
قطبي تأكيد كرد: من احتياجي به محبوبيت كسي ندارم زيرا سرباز تيم ملي هستم و تا به حال تصميمات شخصي هم نگرفته ام و براي يك تصميم يا انتخاب با همه مشورت مي‌كنم.

وي تصريح كرد: دايي را دوست دارم و هميشه دوست خواهم داشت و سعي مي‌كنم هميشه احترام هكديگر را نگه داريم.

سرمربي تيم ملي در مورد تشويق تايلند توسط تماشاگران ايراني گفت: در اين مورد چيزي نمي‌دانم و از كساني كه اين كار را كردند سؤال كنيد من سكوت مي‌كنم و تنها وظيفه‌ام ساختن تيم ملي است.

وي در مورد سقوط 4 رتبه‌اي تيم ملي ايران در رده‌بندي فيفا اظهار داشت: اين رده‌بندي منطقي نيست. ما 2 ماه بازي نداشتيم و اين رده‌بندي با اصول منطقي منافات دارد، به همين دليل آن را نمي‌پذيرم. بايد براي اعلام رده‌بندي فيفا ملاك‌ها تغيير كند و منطقي‌تر شود.

قطبي تأكيد كرد: اميدارم با سير صعودي كه تيم ملي تا جام ملت‌هاي2011 آسيا بتوانيم در رده‌بندي فيفا پيشرفت كنيم و در جايگاه بهتري قرار بگيريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016