چهارشنبه 12 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشين قطبي: نگران وضعيت تيم ملي براي بازي با تايلند هستم، ایلنا

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در آستانه ديدار ايران و تايلند در چارچوب رقابت‌هاي مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا گفت: با توجه به وضعيت تمريني تيم در روزهاي گذشته نگران ديدار مقابل تايلند هستم.

به گزارش خبرنگار ايلنا افشين قطبي صبح امروز در نشست خبري پيش از بازي با تايلند در جمع خبرنگاران با اشاره به اين ديدار گفت: همان‌طور كه از قبل گفته بودم تمام بازي‌هاي رسمي را براي ساخت و آماده‌سازي تيم ملي مهم شمرده و سعي خواهم كرد در روزهاي فيفادي با برگزاري ديدارهاي ايده‌آل تيم ملي را با آمادگي هر چه بيشتر آماده حضور در مرحله نهايي جام ملت‌ها كنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي در رابطه با ديدار تيم ملي مقابل تايلند گفت: اگرچه تيم ملي ايران صعود خود را از مرحله مقدماتي جام ملت‌ها قطعي كرده است، اما از اين بازي براي ساخت و هماهنگ كردن ملي‌پوشان براي ساخت تيم ملي به عنوان يك بازي رسمي ياد كرده و از تمام توان ملي‌پوشان در اين ديدار استفاده خواهم كرد.
وي در رابطه با تركيب تيم ايران در ديدار مقابل تايلند اظهار كرد: بدون‌شك از تمام پتانسيل فوتبال ايران متشكل از باتجربه‌ها، جوان‌ها و ستاره‌ها استفاده خواهيم كرد و به چيزي جز برد فكر نخواهيم كرد.

وي همچنين با اشاره به بازگشت علي كريمي به تيم ملي گفت: از بازگشت علي كريمي به فوتبال ملي بسيار خوشحالم. كريمي با پذيرش درخواست ما براي بازگشت به تيم ملي يك بار ديگر ثابت كرد كه به اين مملكت عشق مي‌ورزد و براي خوشحال كردن مردم از هيچ كوششي دريغ نمي‌كند.

قطبي در پاسخ به اين سئوال كه آيا تصميمي براي بازگرداندن وحيد هاشميان و مهدي مهدوي‌كيا به تيم ملي داريد، گفت: هميشه گفته‌ام كه درهاي تيم ملي به روي هر بازيكن آماده‌اي باز خواهد بود. مطمئنا اگر اين دو نيز تصميمي براي بازگشت به فوتبال ملي را داشته باشند، به تيم ملي دعوت خواهند شد.
وي همچنين در رابطه با برنامه‌هاي تيم ملي بعد از بازي با تايلند گفت: ما از بعد بازي با تيم ملي تايلند پنج روز فيفادي پيش رو خواهيم داشت كه قطعا از آنها نهايت استفاده را خواهيم برد.

قطبي از مذاكره فدراسيون فوتبال براي رويارويي با تيم‌هاي ملي تركيه، مصر و شيلي خبر داد و گفت: از طريق روابط بين‌الملل و فدراسيون فوتبال مكاتباتي را با فدراسيون‌هاي اين سه كشور انجام داده‌ايم كه در صورت توافق آنها در روزهاي فيفادي ديدارهايي را يا در تهران و يا در كشور آنها برگزار خواهيم كرد.

وي افزود: در خصوص اردوهاي تيم ملي نيز تا پيش از مرحله نهايي جام ملت‌ها قرار است كه يك اردوي دو هفته‌اي بعد از جام جهاني در اروپا برگزار كنيم و همچنين قبل از شروع مرحله نهايي جام ملت‌ها نيز يك اردوي دو هفته‌اي را در منطقه آسيا برگزار خواهيم كرد. ضمن آنكه با فدراسيون‌هاي ژاپن و كره نيز مذاكراتي براي برگزاري بازي‌هاي دوستانه انجام داده‌ايم.

وي در بخش ديگر از صحبت‌هاي خود با اشاره به انگيزه بازيكنان تايلند در ديدار با تيم ملي ايران گفت: بدون‌شك بازي بسيار سختي مقابل اين تيم خواهيم داشت چرا كه آنها با روحيه‌اي جنگ‌طلبانه و براي كسب سهميه دوم اين گروه براي صعود به مرحله نهايي جام ملت‌ها تلاش بسيار زيادي را به كار خواهند گرفت.

قطبي در پايان از مردم خواست كه در بازي فردا تيم ملي را تنها نگذارند و افزود: من و به طور كلي تيم ملي ايران براي رسيدن به اهداف بلند خود نيازمند كمك مردم هستيم و اميدوارم كه در روز بازي با تايلند هواداران زيادي را در استاديوم آزادي ببينم.

به گزارش ايلنا ديدار تيم‌هاي ايران و تايلند در چارچوب مرحله مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا عصر فردا ساعت 19:30 دقيقه در استاديوم آزادي برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016