یکشنبه 9 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استيلي: ليست قطبي فضاي فوتبال ايران را متلاطم كرد، ایلنا

سرمربي تيم ملي فوتبال استيل آذين با انتقاد از عملكرد افشين قطبي در اعلام ليست اسامي تيم ملي فوتبال عنوان كرد: كه سرمربي تيم ملي بدون هيچگونه دليل منطقي فوتبال ايران را متلاطم از هر زماني كرد.

حميد استيلي در گفتگو با خبرنگار ايلنا، افزود: سرمربي تيم ملي براي برگزاري يك ديدار تشريفاتي مقابل تايلند با اعلام يك ليست پر حرف و حديث جز به متشنج و متلاطم كردن فضاي فوتبال كمكي نكرد. فضايي كه در آن بسياري از تيم ها در كوران ليگ برتر، جام حذفي و حتي ليگ قهرمانان آسيا به دنبال موفقيت خود هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي با تاكيد بر اينكه افشين قطبي در حق بازيكنان استيل اذين اجحاف كرده است گفت: نه فقط بازيكنان استيل آذين بلكه جاي بسياري از بازيكنان خوب در اين ليست خالي است. متاسفانه در تيم ما از بازيكناني همچون غلامي، شاپورزاده، محمدي و مخصوصا حسين كعبي كه در بازي‌هاي گذشته كاپيتان تيم ملي بود نامي برده نشده است و اين اجحاف بزرگي در حق آنهاست.

استيلي اضافه كرد: بعد ازعدم راهيابي تيم ملي به مسابقات جام جهاني تماشاگران با فوتبال قهر كرده و اين قهر خود را با عدم حضور در ورزشگاه به طور رسمي اعلام كردند اما با كسب نتايج لازم از سوي نمايندگان كشورمان در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا فضاي آشتي مجدد هواداران مجددا با فوتبال مهيا شد و حالا نبايد با اينگونه فضاسازي هاي بي‌دليل تنش ايجاد كرد.

سرمربي تيم فوتبال استيل آذين در ادامه با اشاره به ديدار حساس اين تيم مقابل استقلال در چارچوب جام حذفي گفت: كاملا به شرايط حساس اين ديدار واقفيم و خود را از هر لحاظ آماده رويارويي با اين تيم كرده ايم. در طول روز هاي اخيري كه حريف ما درگير جام باشگاه هاي آسيا بوده است، تمام انرژي خود را براي آمادگي تيم به كار گرفته ايم و تمام اركان تيم به غير از حذف استقلال فكر نمي كنند.

استيلي در پاسخ به اين سوال كه شانس پيروزي تيمش را با توجه به دو باخت اخير استيل اذين مقابل استقلال چقدر مي بيند، گفت: در ديدار رفت كه به حق باختيم اما دربازي دوم خود مقابل استقلال عليرغم ارائه يك فوتبال خوب و در روزي كه مستحق شكست نبوديم بازي را به اين حريق قدرتمند خود واگذار كرديم با اين حال استيل آذين امروز در شرايط ديگري است و سعي داريم با اضافه شدن بازيكني همچون مهدوي كيا علاوه بر حذف استقلال دو باخت گذشته خود مقابل اين تيم را نيز به دست فراموشي بسپاريم.

وي افزود:‌ البته نبايد فراموش كرد كه تيم استقلال در وزشگاه آزادي از حمايت هواداران خود بهره مي‌برد و بازيكنان اين تيم نيز در حدود 3ـ2 سال است كنار هم بازي مي‌كنند. اين در حالي است كه ما حدود 7 ماه است كنار يكديگر جمع شده‌اند.

سرمربي تيم استيل آذين در رابطه با شانس قهرماني استيل آذين در جام حذفي گفت: بدون شك ما نيز همچون چند تيم مدعي باقيمانده اميدوار به كسب عنوان قهرماني هستيم و از هيچ تلاشي هم دريغ نخواهيم كرد.

وي در پايان گفت: ما براي ديدار برابر استقلال تهران ميثم خسروي و فريدون زندي را به دليل آسيب‌ديدگي در اختيار نخواهيم داشت.

ديدارتيم‌هاي استقلال تهران و استيل آذين از مرحله يك هشتم نهايي مسابقات جام حذفي روز يكشنبه 9 بهمن ساعت 15:15 در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016