شنبه 15 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی پروين: دوست دارم پرسپوليس قهرمان ليگ برتر شود، مايلی‌کهن عصبانی‌تر شده! مهر

سرمربی پيشين تيم فوتبال پرسپوليس، عملکرد اين تيم با هدايت علی دايی را مطلوب ارزيابی کرد و گفت: با اينکه عضو افتخاری هيئت مديره باشگاه استيل آذين هستم اما دوست دارم پرسپوليس قهرمان نهمين دوره ليگ برتر شود.
به گزارش خبرنگار مهر، علی پروين در حاشيه ديدار عصر شنبه تيم‌های فوتبال استيل آذين - سايپا در جمع خبرنگاران در خصوص درگيری مايلی کهن با مسعود مرادی و علی کريمی گفت: اينکه درگيری نيست! چنين مسائلی در فوتبال رخ می دهد. مايلی کهن به خاطر اينکه تيمش گل خورده بود، ناراحت بود و اعتراض می کرد.

وی با ابراز تاسف از در گذشت منصور اميرآصفی، کاپيتان و سرمربی پيشين تيم پرسپوليس، اظهار داشت: همين الان اين خبر را شنيدم. آصفی اولين مربی من بود و واقعا از شنيدن خبر درگذشت او ناراحت شدم . فکر نمی کردم آصفی به اين زودی از جمع ما برود. اميدوارم خدا به حق امام زمان ناصرخان(حجازی) را شفا بدهد تا او را همچنان در کنار خود داشته باشيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مديرفنی پيشين تيم فوتبال استيل آذين در مورد شايعه درگيريش با هدايتی گفت: نمی دانم اين حرف‌ها از کجا در می آيد؟! تيم استيل آذين، تيم خودمان است و هدايتی از دوستان نزديک من است. از زمانی هم که آجورلو به تيم استيل آذين آمده علاقه‌ام به اين تيم بيشتر شده است. آجورلو زمانی هم که در پاس بود، عاشقش بودم!

"علی پروين اين حرف‌ها را در حالی به زبان می آورد که آجورلو کنارش نشسته بود!"

وی در پاسخ به اين پرسش که آيا عضو هئيت مديره پرسپوليس خواهيد شد، خنديد و از هرگونه اظهارنظر در اين خصوص خودداری کرد اما در عين حال گفت: الان در کنار هدايتی هستم و عضو افتخاری هيئت مديره باشگاه استيل آذين.

سرمربی و کاپيتان پيشين تيم پرسپوليس در مورد اين تيم هم اظهارنظر کرد و به خبرنگاران گفت: پرسپوليس با دايی بردهای خوبی داشته و نتايج ارزشمندی کسب کرده است که اميدوارم اين پيروزی‌ها ادامه داشته باشد.

محمد پروين و غيبت او در ترکيب تيم پرسپوليس سوژه پرسش ديگر خبرنگاران از پروين بود که وی در پاسخ به آن هم گفت: پشت پای محمد آب آورده است. او در حال حاضر فيزيوتراپی می کند و بزودی با رهايی از مصدوميت با تيم پرسپوليس تمرين خواهد کرد.

وی در مورد درگيری‌های رسانه‌ای که بين علی دايی و علی کريمی به وجود آمده نيز اظهار داشت: اين دو باهم همبازی بودند و از افتخارات فوتبال ايران هستند. شما (خبرنگاران) در حالتی که مربيان و بازيکنان ناراحت و عصبانی هستند از آنها سئوال می پرسيد. متاسفانه آنها طوری جواب می دهند که رودرروی هم قرار می گيرند. در حالی که هيچ چيزی بين آنها نيست اما به نظر می رسد بين شان ناراحتی وجود دارد.

خبرنگاری از پروين پرسيد: " علی پروين محبوب تر است يا علی دايی يا علی کريمی؟"، پروين در پاسخ به اين پرسش هم گفت: همه اينها در دوره‌های مختلف به فوتبال ايران خدمت کرده‌اند و قطعا هر کسی به فوتبال ايران خدمت کند بين مردم و هواداران فوتبال محبوبيت پيدا می کند.

اظهارنظر در مورد تيم ملی سوژه پرسش ديگر خبرنگاران از پروين بود که وی در پاسخ به اين پرسش نيز گفت: با قطبی هم زمانی که وارد ورزشگاه شدم صحبت کردم و گفتم تيم خوبی را جمع کرده است. با توجه به اينکه بازی با تايلند تشريفاتی بود بازيکنان انگيزه زيادی نداشتند اما در مجموع بد بازی نکردند. قطبی زمان زيادی دارد تا تيم ملی را برای جام ملت‌ها بسازد و با قدرت در اين رقابت‌ها شرکت کند.

مديرفنی پيشين استيل آذين در ادامه خود را بچه محل و دوست صميمی حسين هدايتی خواند و در خصوص حضور شاگردانش در عرصه مربيگری تيم‌های ليگ برتری گفت: بيشتر مربيان امروز ليگ برتر شاگردان من هستند. همين مايلی کهن و استيلی هم در سال‌هالی دور شاگردان من بودند. البته محمد آن روزها اينقدر عصبانی نبود و امروز عصبانيتش بيشتر شده است!

وی با رد خبر سرمربيگريش در تيم استيل آذين و تيم‌های ديگر در پاسخ به اين پرسش که "کدام تيم ليگ برتری شانس اول قهرمانی است؟"، گفت: در حال حاضر شانس سپاهان بيشتر از ديگر تيم‌هاست. البته اميدوارم پيروزی‌های پرسپوليس ادامه داشته باشد. اما دوست دارم از بين پرسپوليس، سپاهان، ذوب آهن، استيل آذين و استقلال چهار تيم آسيايی شوند!

پروين با اين اظهارنظر که مختص اوست در پاسخ به اين پرسش که "اگر پرسپوليس و استيل آذين شانس قهرمانی داشته باشند، دوست داريد کدام تيم قهرمان شود؟"، تصريح کرد: شخصا دوست دارم پرسپوليس قهرمان شود! با وجود ارتباط خوبی که با مديران استيل آذين دارم برايم اول پرسپوليس مهم است و بعد استيل آذين. پرسپوليس تا به امروز عملکرد خوبی داشته که اميدوارم اين عملکرد ادامه داشته باشد و اين تيم قهرمان ليگ يا جام حذفی شود.

وی با ابراز خرسندی از بازگشت دوباره مهدی مهدوی کيا به ليگ برتر فوتبال ايران گفت: سن مهدی ايجاب می کرد به ليگ ايران برگردد. حضور بازيکنانی چون مهدوی کيا در ليگ ايران برای تمام جوانان حاضر در اين مسابقات انگيزه ايجاد می کند و آنها می توانند الگوی جوانهای فوتبال ايران باشد.

کاپيتان پيشين تيم پرسپوليس در خصوص شرايط ناصر حجازی نيز گفت: من هر چند وقت يکبار به ناصرخان سر می زنم، هدايتی هم جويايی احوال اوست. اميدوارم هرچه زودتر ناصرخان خوب شود و او را در ميادين بيينيم.

خبرنگاران که پروين را پس از مدتها يافته بودند در خصوص عملکرد تيمهای ايرانی در ليگ قهرمانان آسيا نيز گفت: تيم‌های ايرانی اين مسابقات را خوب شروع کرده‌اند و اميدوارم در پايان مسابقات فصل جاری نتايج خوبی بدست آوردند و يکی از آنها قهرمان شوند.

"علی پروين درحالی اين گفتگوی مفصل را با خبرنگاران داشت که در ابتدا از صحبت با آنها امتناع می کرد و می گفت:" دوماه است که با هيچ خبرنگاری صحبت نکرده ام و نمی خواهم گفتگويی داشته باشم!" در اين شرايط آجورلو روبه خبرنگاران گفت: " با سئوال‌های خود او را بمباران کنيد!"


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016