سه شنبه 18 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مرفاوی پس از تساوی خانگی: بازیکنان خسته بودند و نشاط همیشگی را نداشتند، مهر

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی خانگی تیمش برابر الجزیره امارات گفت: فشردگی بازیهای لیگ برتر ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا باعث خستگی بازیکنان شد و آنها در دیدار برابر الجزیره نشاط همیشگی را نداشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، صمد مرفاوی پس از تساوی بدون گل عصر سه شنبه تیمش برابر الجزیره امارات در نشست خبری گفت: دو تیم فوتبال خوب و زیبایی را به نمایش گذاشتند و با توجه به شناختی که از یکدیگر داشتند نقاط قوت هم را از کار انداخته بودند و به همین خاطر گلی رد و بدل نشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: در این دیدار از همه بازیکنانم راضی هستم چرا عملکرد خوبی داشتند و موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند.

مرفاوی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا در این دیدار با یک مهاجم بازی کردید گفت: این مسئله را قبول ندارم چرا که علاوه بر فرهاد مجیدی، سیاوش اکبرپور نیز در خط حمله بازی می کرد و جانوآریو پشت سرآنها بود و حسین کاظمی هم به خط حمله اضافه می شد.

وی ادامه داد: ضمن اینکه در دقایق پایانی سیدصالحی و برهانی را نیز به خط حمله اضافه کردیم تا به گل برسیم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اختلافش با آرش برهانی را رد کرد و گفت: این بازیکن به تازگی از بند مصدومیت رها شده و تنها دو جلسه با تیم ما تمرین کرده است. در این شرایط انتظار دارید او را در ترکیب اصلی قراردهم؟ ما هیچ مشکلی با برهانی نداریم.

وی تصریح کرد: خستگی یکی از عواملی است که بازیکنان ما را تحت فشار قرار داده است. وقتی یک تیم سرحال باشد طبیعتا بازی زیباتر و بهتری را از خود به نمایش می گذارد اما متاسفانه فشار مسابقات بر روی بدن بازیکنان تاثیر منفی گذاشته است. علاوه بر خستگی، غیبت چند بازیکن ما بر اثر مصدومیت مانند هاشم بیک زاده و هادی شکوری تاثیر گذار بود. اگر ما نفرات بیشتری برای این دیدار داشتیم قطعا نتیجه بهتری نیز کسب می کردیم.

دیدار تیم های فوتبال استقلال و الجزیره امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا عصر سه شنبه با تساوی بدون گل در ورزشگاه آزادی تهران به پایان رسید.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016