سه شنبه 28 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی پروين: کرانچار تقصير ندارد،‌ بازيکنان با هم رفيق نيستند، فارس

خبرگزاری فارس: سرمربی اسبق پرسپوليس اعتقاد دارد عدم وجود رفاقت در بين بازيکنان مشکل اصلی اين تيم است.

علی پروين در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نتايج ضعيف پرسپوليس عنوان کرد: آن طور که من بازی‌های پرسپوليس را از تلويزيون مشاهده می‌کنم، با اينکه ۱۲ هفته از ليگ‌برتر سپری شده است بازيکنان با يکديگر هماهنگ نيستند. دليلش را نمی‌دانم و دوست دارم به اين موضوع پی ببرم.البته می‌دانم آنها جوان هستند و نياز به تجربه دارند، اما نبايد امتياز بازی‌ها را به راحتی از دست دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در پاسخ به اين سئوال که آيا مقصر بد نتيجه گرفتن پرسپوليس زلاتکو کرانچار است يا خير، تاکيد کرد: کرانچار مقصر نيست. او مربی بزرگی است. مربی ترکيب را می‌چيند و اين بازيکنان هستند که نمی‌توانند در زمين عملکرد خوبی داشته باشند.
پروين تصريح کرد: رفاقت در بين بازيکنان پرسپوليس کم است. يک فوتباليست بايد وقتی پا به زمين می‌گذارد آنقدر بدود که با لباس کاملاً خيس ميدان را ترک کند.
سرمربی اسبق پرسپوليس در مورد بازی نکردن پسرش گفت: زمين و زمان علت اين موضوع را از من می‌پرسند که چرا محمد بازی نمی‌کند، در حالی که من هم می‌خواهم بدانم چرا او در ترکيب قرار نمی‌گيرد. نيمکت نشينی محمد را آزار می‌دهد و اگر در زمين قرار بگيرد می تواند به پرسپوليس کمک کند.
پروين يادآور شد: به او گفتم برای بازی کردن بايد بيشتر بجنگد تا حقش را بگيرد و نشان دهد که با تمرين و تلاش بيشتر می‌شود همه چيز را به دست آورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016