چهارشنبه 19 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش ویژه سایت گل: مذاکره تاج با مربی سرشناس ترکیه ای

فاتح تريم ، سرمربي سابق تيم ملي تركيه كه حالا مد نظر فدراسيون فوتبال عربستان نيز هست در پاسخ به پيشنهاد ايراني ها مبلغ چهار ميليون يورو درخواست كرده است. اين در حالي است كه قطبي اميدوار است با تيم ملي فوتبال ايران در دور نهايي جام ملت ها حضور داشته باشد

سایت گل - همه چیز هماهنگ شده بود تا پس از شکست احتمالا برنامه ریزی شده تیم ملی مقابل تایلند، نایب رئیس در نقش میانجی حاضر شود و اعلام کند که همه چیز را با سرمربی سرشناس ترکیه ای تمام کرده و تنها تایید رئیس فدراسیون فوتبال لازم است. گفته می شود مهدی تاج 72ساعت قبل از بازی تیم ملی با تایلند، با سرمربی سرشناس صحبت های نهایی را انجام داد و همه شرایط را برای حضورش مهیا کرده بود که این جلسه گویا در دوبی هم برگزار شده بوداما گل جواد نکونام همه نقشه هایش را به هم ریخت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




البته این موضوع را با یکی از نزدیکان قطبی هم در میان گذاشتیم که پاسخ داد:«دروغ نمی گویم، ایشان در تهران نبود و حتی ایران نبود»این روزها تاج و قطبی اصلا رابطه خوبی با هم ندارند، نایب رئیس سعی می کند در فدراسیون چندان آفتابی نشود دقیقا مثل روزهایی که با دادکان تماس گرفت و به او برای حضورش در فدراسیون «یا علی» گفت و دادکان این موضوع را در برنامه تلویزیونی افشا کرد.

هرچند علی کفاشیان در چند روز گذشته برای برکناری افشین قطبی تحت فشار بود اما خیلی زود فهمید که هدف نه تنها قطبی بلکه صندلی ریاست فدراسیون فوتبال است و برای همین خیلی محکم در مقابل جریان رسانه ای ایستاده و به هیچ عنوان حاضر نیست قطبی را از کار برکنار کند. او این روزها دیگر با هیچ رسانه ای مصاحبه نمی کند و پاسخ موبایلش را نمی دهد چراکه متوجه شده دوستان رسانه ایش هم همراه تاج شده اند و طبق برنامه ریزی های نایب رئیس حرکت می کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016