یکشنبه 23 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سپاهان با پيروزي بر شاهين دوباره اوج گرفت، ايلنا

درادامه مسابقات هفته بيست ونهم ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي كشور بعد از ظهر امروز ذوب آهن مقابل راه آهن شهر ري متوقف شد اما تيم سپاهان اصفهان توانست با نتيجه 2 بر صفر تيم شاهين بوشهر را در اصفهان شكست دهد تا بار ديگر فاصله خود را با تيم هاي تعقيب كننده زياد كرده باشد.

به گزارش ايلنا، ديدار سپاهان اصفهان و شاهين بوشهر از هفته بيست و نهم ليگ برتر در ورزشگاه فولادشهر با حضور بيش از 2 هزار تماشاگر از ساعت 15 امروز آغاز شد كه سپاهان با پيروزي 2 بر صفر، 3 امتياز اين ديدار را به دست آورد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ابراهيم توره در دقيقه اول بازي گل نخست سپاهان را به ثمر رساند و احمد جمشيديان در دقيقه 65 گل دوم زردپوشان اصفهاني را وارد دروازه شاهين كرد.

قضاوت اين ديدار بر عهده البرز حاجي‌پور بود. وي به مهدي كريميان از سپاهان كارت زرد نشان داد.

سپاهان با اين پيروزي 59 امتيازي شد تا قبل از پايان ديدار ذوب‌آهن و راه‌آهن با 7 امتياز اختلاف نسبت به همشهري‌اش ذوب آهن صدرنشيني‌اش را تثبيت كند.

ذوب آهن ديگر تيم اصفهاني عصر امروز مقابل راه آهن شهرري با تساوي بدون گل متوقف شد تا سپاهان با توقف ذوب آهن يك نفس راحتي بعد از پيروزي امروزش برابر شاهين بكشد.

ذوب آهن با اين تساوي 53 امتيازي شد و همچنان در مكان دوم جدول رده‌بندي قرار دارد. راه آهن شهرري نيز با 34 امتياز، با يك پله صعود در مكان دوازدهم قرار گرفت.

دو ديدار باقي مانده هفته بين تيم‌هاي فولاد خوزستان - مس كرمان و استقلال تهران - پاس همدان فردا برگزار مي‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016