چهارشنبه 4 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرسپوليسی‌ها بالاخره از طريق بحرين و کويت در دو گروه به دبی رسيدند، ايسنا

تيم فوتبال پرسپوليس برای برگزاری اردوی تدارکاتی در دبی پس از دردسرهای فراوان بالاخره در قالب دو گروه از طريق بحران و کويت راهی امارات شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سرانجام پس از آنکه روز گذشته (سه‌شنبه) ويزای امارات پنج بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس، مربی بدنسازی و دو نفر ديگر از کادر اين تيم صادر نشده بود، بالاخره سفر پردردسر کاروان پرسپوليس به امارات صورت گرفت و سرخپوشان در دو گروه جداگانه بعدازظهر ديروز تهران را ترک کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




طبق توافقات صورت گرفته پرواز اول ساعت ۱۶ انجام شد که در اين پرواز عليرضا محمد، محمدعلی يحيوی، ميثاق معمارزاده، مهران فرضيات، کادرپزشکی، محمدرضا مولايی(بدنساز) به همراه تعدادی مسئولان و کارمندان باشگاه حضور داشتند. اين پرواز راهی بحرين شد و پس از چهار ساعت معطلی در فرودگاه بحرين اين گروه با پرواز جداگانه به دبی پرواز کردند.

گروه دوم که شامل اعضای کادر فنی و قسمتی اعظمی از بازيکنان بود ساعت ۲۰ به سمت کويت پرواز کرد. اين گروه بعد از يک ساعت معطلی در فرودگاه کويت، عازم دبی شد.

گفتنی است که با تلاش مسوولان پرسپوليس مشکل رواديد تعدادی از بازيکنان و اعضای باشگاه حل شد و آنها توانستند با اين دو پرواز راهی امارات شوند.

تيم پرسپوليس در اين اردوی تدارکاتی يک‌هفته‌ای قرار است با تيم مريخ سودان ديداری دوستانه داشته باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016