چهارشنبه 4 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اسکولاری: بنيادکار و ذوب‌آهن بيشترين شانس صعود را دارند، فوتباليست‌های ايرانی‌ مانند برزيلی‌ها تکنيکی هستند، ايسنا

با بنيادکار قرارداد داشتم و به يوونتوس نرفتم

سرمربی برزيلی تيم فوتبال بنيادکار ازبکستان گفت: بنيادکار و ذوب‌آهن مدعيان اصلی گروه‌شان برای صعود به مرحله بعدی ليگ قهرمانان آسيا هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، لوئيس فليپه اسکولاری پيش از بازی تيم‌های فوتبال ذوب‌آهن ايران و بنيادکار ازبکستان، اظهار کرد: حريف ايرانی را به خوبی می‌شناسم و برای اين تيم احترام زيادی قايل هستم. آنها از انسجام تيمی خوبی برخوردار بوده و در خانه مقابل حريفان بازی قدرتمدی از خود به نمايش می‌گذارند. می‌دانم ذوب‌آهن از تيم‌های قدرتمند ايران است و اگر بخواهم از اين گروه به دو تيم شانس صعود بدهم آن دو تيم را بنيادکار و ذوب‌آهن می‌دانم. بازی سختی را پيش و رو داريم، اما برای اين جدال دشوار و کسب هر ۳ امتياز آن آمادگی کاملی داريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با بيان اينکه پيروزی بنيادکار در دو هفته نخست مسابقات ليگ قهرمانان آسيا نشانه صعود به مرحله بعد مسابقات نيست، افزود: چهار بازی سخت ديگر پيش و رو داريم و اميدوارم با کسب نتايج لازم بتوانيم با قدرت راهی مرحله بعد مسابقات شويم.

اسکولاری در مورد حضورش در فوتبال آسيا گفت: از اين که در فوتبال قاره کهن به مربيگری مشغولم، کاملاً خوشحال و راضی‌ام، چراکه فوتبال آسيا رو به رشد و در حال پيشرفت است. من يک مربی حرفه‌ای هستم و برايم فرقی ندارد در کدام قاره مربيگری کنم. نگاهم به فوتبال آسيا خوب است و ديد مثبتی به ليگ قهرمانان آسيا و برگزاری اين رقابت‌ها دارم.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا از اين مورد که در جام جهانی ۲۰۱۰ آفريقای جنوبی حضور ندارد، ناراحت نيست، گفت: اين موضوع برايم مهم نيست چراکه بارها با تيم‌های مختلف حضور در جام جهانی را تجربه کرده‌ام، اما در آينده اگر پيشنهاد خوبی داشته باشم و احساس کنم که می‌توانم تيمی را از پايه ساخته و به اين رقابت‌ها برسانم، حتماً آن را قبول خواهم کرد.

اسکولاری با اشاره به اينکه از بازيکنان خارجی بنيادکار رضايت دارد و آنها را با نظر خودش جذب کرده است؛ در پاسخ به اين سوال که چرا پيشنهاد مربيگری يوونتوس، تيم مطرح ايتاليايی را قبول نکرد؛ گفت: من با بنيادکار قرارداد داشتم و نمی‌توانستم از لحاظ حرفه‌ای به پيشنهاد يوونتوس پاسخ مثبت بدهم.

وی همچنين در پاسخ به اين سوال که چقدر از فوتبال ايران شناخت دارد، اظهار کرد: فوتبال ايران را از دور می‌شناسم و می‌دانم فوتبال خوبی داريد و مانند برزيلی‌ها از تکنيک خوبی هم بهره می‌بريد.

به گزارش ايسنا بازی تيم‌های ذوب‌آهن و بنيادکار عصر امروز از ساعت ۱۸ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016