پنجشنبه 5 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان فوتبال آسيا: ذوب‌آهن با سه‌ گل شاگردان اسکولاری را برد، ايسنا

تيم فوتبال ذوب‌آهن ايران موفق شد با سه گل تيم بنيادکار ازبکستان را در ليگ قهرمانان آسيا شکست دهد.


به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در روز دوم مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا عصر چهارشنبه (امروز) دو تيم فوتبال ذوب‌آهن ايران و بنيادکار ازبکستان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که نماينده کشورمان موفق شد با پيروزی قاطع سه بر صفر بر ميهمان قدرتمند خود غلبه کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




گل‌های اين بازی را سيدمحمد حسينی در دقيقه ۳۸، محمد قاضی در دقيقه ۵۴ و محمدرضا خلعتبری در دقيقه ۷۸ وارد دروازه بنيادکار کردند.

قضاوت اين مسابقه که در حضور حدود هشت هزار تماشاگر برگزار شد را "گوی ميونگ يونگ" بر عهده داشت.

لوييس فيليپه اسکولاری سرمربی شناخته شده تيم بنيادکار در اين مسابقه از ريوالدو بازيکن برزيلی تيمش در اين بازی استفاده کرد و اين بازيکن در نيمه دوم تنها در کنار زمين تمرين کرد؛ اما اين مربی از دنيلسون ديگر ستاره برزيلی تيمش استفاده کرد.

دو تيم در نيمه نخست اين مسابقه محتاطانه‌ای ارايه دادند هرچند ذوب‌آهن حملات بيشتری به خصوص با نفوذ از جناحين و سانتر روی دروازه داشت که در يک فرصت تک‌گل اين نيمه را به ثمر رساند. اما بازی در نيمه با روند بهتر ذوب‌آهن همراه بود و اين تيم صاحب موقعيت‌های گلزنی پرشماری شد که توانست از دو فرصت استفاده کرده و شکست سنگينی را به تيم پرآوازه ازبکستانی تحميل کند.

تيم ذوب‌آهن با کسب اين پيروزی در پايان دور رفت مرحله مقدماتی اين رقابت‌ها با هفت امتياز صدرنشين گروهش شد. ديگر بازی اين گروه را دو تيم الاتحاد عربستان و الوحده قطر برگزار خواهند کرد.

همچنين در ادامه بازی‌های روز دوم اين رقابت‌ها تيم فوتبال مس ايران از ساعت ۱۹:۴۰ در قطر به مصاف تيم السد خواهد رفت.

روز گذشته (سه‌شنبه) نيز تيم استقلال در همين چهارچوب توانست با سه گل الغرافه قطر را شکست دهد و سپاهان در ازبکستان با حساب دو بر يک از تيم پاختاکور شکست خورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016