سه شنبه 17 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

AFC به 6 بازیکن استقلال، مس و سپاهان تذکر داد، مهر

مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا به 6 بازیکن از تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان، مس کرمان و استقلال تهران تذکر داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از برگزاری هفته چهارم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، به بازیکنان 3 تیم استقلال، مس کرمان و سپاهان اخطار داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




براین اساس، مسئولان AFC پس از دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و پاختاکور ازبکستان در روز چهارشنبه 11 فروردین 89 به محسن بنگر و هادی عقیلی بازیکنان تیم سپاهان به دلیل تکل خطرناک و گرفتن آشکاری بازیکنان حریف اخطار داد و از آنها خواست در آینده چنین اعمالی را تکرار نکنند.

محسن بنگر مدافع تیم فوتبال سپاهان که در دیدار با پاختاکور از داور کارت زرد دریافت کرد، مسابقه با الشباب عربستان را به دلیل محرومیت از دست داد.

همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از برگزاری دیدار مس کرمان و السد قطر، با ارسال نامه ای به این باشگاه کرمانی، به 3 بازیکن این تیم تذکر داد.

در این نامه به ابوالقاسم دهنوی به دلیل تکل خطرناک، فرزاد حسین خانی به خاطر برخورد فیزیکی سنگین و پائولو زالترون به علت درآوردن پیراهن برای شادی پس از گل، اخطار داده و از این سه بازیکن خواسته شد تا در آینده چنین اعمالی را تکرار نکنند.

ابوالقاسم دهنوی هم که مسابقه با الهلال عربستان اخطار دریافت کرده بود، به دلیل گرفتن کارت زرد در دیدار با السد قطر در روز یازدهم فرودین ماه، بازی تیم مس کرمان برابر الاهلی امارات در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

از سوی دیگر کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از برگزاری دیداربرگشت الغرافه قطر با استقلال تهران، با ارسال نامه ای به امیرحسن صادقی مدافع این تیم تذکر داد.

صادقی در بازی با الغرافه قطر اقدام به گرفتن بازیکن حریف کرد که در این نامه از مدافع استقلال خواسته شد در آینده چنین حرکتی را تکرار نکند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016