چهارشنبه 18 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حشمت مهاجرانی مديرفنی استيل آذين: بازی با ذوب آهن يک فينال زودرس است، ما و پرسپوليس فيناليست می‌شويم، مهر

مديرفنی تيم فوتبال استيل آذين ديدار اين تيم برابر ذوب آهن در مرحله يک چهارم نهايی رقابت های جام حذفی را يک فينال زودرس برای سرخپوشان تهرانی خواند.
حشمت مهاجرانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بيان اين مطلب افزود: بازی عصر پنج شنبه يک مسابقه دشوار برای دو تيم ذوب آهن و استيل آذين است. هر دو تيم طی هفته‌های گذشته نتايج خوبی کسب کرده‌اند و در اوج آمادگی هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در ادامه افزود: تيم ما نه در ديدار برابر سپاهان، بلکه در بيشتر ديدارهای فصل جاری نشان داده تيمی با برنامه است که حتی می تواند براحتی شکست در نيمه اول را با پيروزی در پايان مسابقه عوض کند.

مديرفنی تيم فوتبال استيل آذين تهران خاطر نشان کرد: بخت ما برای کسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا در مسابقات جام حذفی به مراتب بيشتر از ليگ برتر است به همين خاطر نهايت تلاش خود را به کار می گيريم تا عنوان قهرمانی اين رقابت‌ها را کسب کرده و به هدف اصلی خود در فصل جاری که همان کسب سهميه آسياست، دست يابيم.

مهاجرانی ديدار با ذوب آهن را فينالی زودرس برای استيل آذين در مسابقات جام حذفی عنوان کرد و گفت: اگر اين بازی را با موفقيت پشت سر بگذاريم، راهمان برای حضور در ديدار نهايی جام حذفی هموار می شود. با تمام تلاش، عزم، اراده و هر چيز که شما اسمش را می گذاريد، آماده شکست ذوب آهن هستيم.

وی در پاسخ به اين پرسش که "آيا تيم استيل آذين از خستگی تيم ذوب آهن به عنوان يک فاکتور ويژه برای بازی فردا استفاده می کند؟"، گفت: من اعتقادی به اين موضوع ندارم. در فوتبال روز دنيا تيم‌های مطرح در کمتر از ۱۱ روز چهار بازی سنگين برگزار می کنند و هيچ فشاری به بازيکنان نمی آيد.

وی ادامه داد: تيم ذوب آهن نيز آنقدر بازيکن خوب دارد که با تعويض و جا به جايی نفرات اصلی خود خستگی را از تيم دور می کند. شايد از نظر روحی بازيکنان تحليل بروند اما خستگی تاثير منفی روی مجموعه نمی گذارد. همين تيم سپاهان که روز يکشنبه مقابل ما قرار گرفت هم مانند ذوب آهن نماينده ايران در ليگ قهرمانان است و ديدارهايش به صورت فشرده برگزار می شود. من اين تيم را به هيچ عنوان خسته نديدم و تيمی پرطروات مقابل ما نشان داد.

مديرفنی تيم فوتبال استيل آذين تهران با اشاره به بازگشت علی کريمی و تاثير او برعملکرد سرخپوشان تهرانی در ديدار با ذوب آهن، پيش بينی خود از تيم های فيناليست جام حذفی را اينچنين بيان کرد: فکر می کنم پرسپوليس و استيل آذين برگزار کننده ديدار نهايی جام حذفی خواهند بود.

تيم فوتبال استيل آذين تهران ساعت ۱۷ فردا (پنج شنبه) در چارچوب مرحله يک چهارم نهايی مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف ذوب آهن اين شهر می رود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016