شنبه 28 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برنامه ديدارهای دوستانه تيم ملی فوتبال کانادا اعلام شد، يک جای خالی برای بازی با ايران، مهر

تيم ملی فوتبال کانادا تا ماه اکتبر سال ۲۰۱۰ پنج ديدار تدارکاتی برگزار خواهد کرد که به احتمال فراوان يکی از آنها در تاريخ ۴ سپتامبر ۲۰۱۰ (۱۳ شهريور ۱۳۸۹) مقابل تيم ملی فوتبال کشورمان برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار مهر، در پايگاه خبری فدراسيون فوتبال کانادا درج شده است که تيم ملی فوتبال اين کشور از ماه می تا اکتبر ۲۰۱۰ پنج ديدار تدارکاتی برگزار خواهد کرد. براساس برنامه اين تيم روز ۲۴ می ۲۰۱۰ (۳ خرداد ۱۳۸۹) در بوينس آيرس به مصاف تيم ملی آرژانتين می رود و پنج روز بعد در شهر مريدا ونزوئلا برابر تيم ملی فوتبال اين کشور صف‌آرايی خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




فدراسيون فوتبال کانادا همچنين برای تيم ملی اين کشور در روز شنبه ۴ سپتامبر ۲۰۱۰ (۱۳ شهريور ۱۳۸۹) يک بازی تدارکاتی پيش بينی کرده اما هنوز نام اين تيم اعلام نشده است. با توجه به توافقاتی که پيش از اين بين فدراسيون‌های فوتبال ايران و کانادا برای برگزاری يک ديدار دوستانه صورت گرفته است به احتمال قوی کانادايی‌ها خود را برای رويارويی با ملی پوشان فوتبال کشورمان در اين تاريخ آماده می کنند.

عباس ترابيان، سرپرست کميته روابط بين الملل فدراسيون فوتبال نيز در گفتگويی اعلام کرده است، تيم ملی فوتبال کشورمان در تاريخ ۱۳ شهريورماه سالجاری در تورنتو به ديدار کانادا می رود، يعنی همان تاريخی که در سايت فدراسيون فوتبال کانادا از آمادگی اين کشور برای برگزاری يک ديدار دوستانه در آن ياد شده است.

تيم ملی کانادا همچنين در روز ۷ سپتامبر ۲۰۱۰ (۱۶ شهريور ۱۳۸۹) در مونترال با هندوراس ديدار می کند و در روز ۸ اکتبر ۲۰۱۰ (۱۶ مهر ۱۳۸۹) آخرين ديدار تدارکاتی خود را برابر تيم ملی اوکراين برگزار خواهد کرد. هنوز محل برگزاری اين بازی که به ميزبانی اوکراين برگزار خواهد شد، اعلام نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016