شنبه 28 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کريم باقری: فوتبالم را در پرسپوليس به پايان می رسانم نه تراکتور، مهر

- ديدار با صبا فينال است

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينکه اميدوار است هواداران خوب تبريزی از صحبت‌هايش ناراحت نشوند، گفت: می خواهم فوتبالم را در پرسپوليس به پايان برسانم
به گزارش خبرنگار مهر، کريم باقری پس از ۱۶ سال روز جمعه (بيست و هفتم فروردين ماه) برابر تراکتورسازی تبريز به ميدان رفت و به اين ترتيب بر تمام شايعاتی که درباره وی شنيده می‌شد، پايان داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




باقری در مورد بازی برابر تراکتورسازی گفت: احساس خاصی نداشتم زيرا اين ديدار برای من مانند ساير مسابقات بود. تنها مساله مهم در اين ميان، بازی کردن پس از ۱۶ سال برابر آن همه هوادار خوب تبريزی بود.

وی با بيان اينکه تمام شايعات مطرح شده در طول هفته گذشته پشت سر وی با حضورش در اين ديدار رنگ باخت، اظهار داشت: همه ديدند صحبت هايی که پشت سرم انجام می دادند واقعيت نداشت. من خيلی خوشحال بودم که به شهرم برگشتم و خدا را شکر که بازی خوبی بود.

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس با تشکر و قدردانی از تمام طرفداران تراکتوسازی، خاطرنشان کرد: آنها از لحظه ورود پرسپوليس به تبريز تا لحظه خروج از ورزشگاه مرا مورد لطف خودشان قرار دادند. به طور حتم اين مساله می تواند الگوی خوبی برای ساير فوتبال دوستان در شهرهای ديگر باشد.

" پيش از بازی هوادارن تراکتورسازی از باقری به عنوان اسطوره آذربايجان ياد شده بود". وی در اين خصوص تصريح کرد: اين نظر لطف هوادارن تراکتورسازی است. من در طول مدت فوتبالم تلاش کردم بازی‌‎های خوبی را به نمايش بگذارم و تا زمانی که بازی می کنم سعی‌ام بر اين خواهد بود باعث خوشحالی آنان باشم.

باقری در مورد اينکه آيا روزی وی با بازوبند کاپيتانی تراکتورسازی در ليگ برتر به ميدان می رود، تاکيد کرد: با پرسپوليس قرارداد دارم و هميشه گقته‌ام می خواهم فوتبالم را در پرسپوليس به پايان برسانم. در اين شرايط هر کاری از دستم برآيد برای موفقيت تراکتورسازی انجام می دهم. البته اميدوارم هواداران و فوتبال دوستان خوب تبريزی از صحبت‌های من ناراحت نشوند.

"آيا کريم باقری يک فرمانده مقتدر در ميانه ميدان است؟، کاپيتان تيم پرسپوليس در اين مورد تصريح کرد: اين لطف بازيکنان پرسپوليس نسبت به بنده است. من از ابتدا هم گفته بودم تمام تلاشم را برای موفقيت تيم انجام می دهم به همين خاطر از لحظه ای که برابر تراکتورسازی وارد ميدان شدم تمام تلاشم را کردم تا پرسپوليس به موفقيت برسد.

وی با بيان اينکه احتمال داشت مصدوميتش تشديد شود، ادامه داد: خدا را شکر اتفاق خاصی رخ نداد و من توانستم بدون مشکل تا انتهای بازی در ميدان باشم.

باقری در مورد شانس پرسپوليس برای کسب سهيمه ليگ قهرمانان آسيا از طريق ليگ برتر تاکيد کرد: مسلما شرايط پرسپوليس برای حفظ رتبه سومی سخت شده اما هيچ چيز غير ممکن نيست. ما تمام تلاشمان را در جام حذفی نيز به کار می گيريم. در اين تورنمنت از موقعيت خوبی برخوردار هستيم تا به اميد خدا نتيجه خوبی بگيريم.

وی در مورد ديدار با صبای قم در مرحله نيمه نهايی جام حذفی خاطرنشان کرد: اين هفته تمرينات خوبی را انجام خواهيم داد تا تيم صبا را در تهران و با کمک هوادارانی که حمايت‌مان می کنند، شکست دهيم. در حال حاضر بايد تمام تمرکزمان معطوف به بازی برابر صبا باشد. اين ديدار برای ما حکم فينال را دارد. به اميد خدا پس از گذر از اين مرحله می توانيم به فينال هم فکر کنيم.

کاپيتان پرسپوليس در خصوص شعارهايی که عليه اين تيم در تبريز مطرح شد گفت: اميدوارم تمام طرفداران تراکتورسازی که با اين عظمت به ورزشگاه می آيند و تا به امروز خودشان را به خوبی نشان داده اند، اين چند جمله را از شعارهايشان حذف کنند زيرا تمام تيم‌های حاضر در ليگ برتر از تراکتورسازی و پرسپوليس گرفته تا ساير تيم ها همگی ايرانی هستند. اين شعارها در حد و شان فوتبال دوستان آذربايجانی نيست. به همين دليل اميدورام در آينده شاهد حمايت های اصولی و حرفه ای اين عزيزان باشيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016