شنبه 28 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ساخت استاديوم ۱۰۰هزار نفری تراکتور با همکاری ترکيه و چين، ايسنا

مديرعامل باشگاه تراکتورسازی تبريز، گفت: هيچ نظری درباره صحبت‌های کمالوند که گفته‌ است برای ماندن در تيم تراکتورسازی شرط دارد و بازيکنان نخبه می‌خواهد، نداريم.

ناصر شفق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، پيرامون بازی تيم‌های فوتبال پرسپوليس و تراکتورسازی گفت: وجه بارز اين مسابقه حضور تماشاچيان پرشور و بسيار زياد تيم تراکتورسازی بود که به رغم آنکه تيم پرسپوليس در بازی در همه شهرهای ايران هوادارانی را به خود اختصاص می‌دهد اما در اين مسابقه تمام هفتادهزار نفر حاضر در ورزشگاه يادگار امام (ره) تنها طرفدار تراکتورسازی بودند. اميدوارم فدراسيون فوتبال نسبت به اين هواداران نگاه بهتری داشته باشد چرا که آنها شايسته هرگونه تعظيم و تکريم هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: بازی خوبی بين دو تيم انجام شد؛ تيم ما در نيمه نخست بسيار بهتر از پرسپوليس کار کرد و به رغم زدن تک‌گل بازی، صاحب موقعيت‌های متعدد ديگری هم شد اما در نيمه دوم شرايط فرق می‌کرد و تيم ما مانند نيمه نخست بازی نکرد؛ عمده‌ترين دليل اين مساله هم خالی بودن نيمکت بازيکنان ماست که تاثيرش را در اين بازی هم ديديم.

شفق در واکنش به اظهارات "فراز کمالوند" سرمربی تيم تراکتورسازی مبنی بر اينکه برای ماندن در اين تيم شرط دارم و آن هم به خدمت‌ گرفتن بازيکنان نخبه در اين تيم است، کمی تعجب کرد و با خنده گفت: اگر او چنين می‌گويد ما هم می‌گوييم هيچ نظری در اين‌باره نداريم.

وی با بيان اينکه باشگاه تراکتورسازی همچنانش شکايتش عليه محمود ياوری سرمربی تيم شاهين بوشهر را پی‌گيری می‌کند، درباره داوری بازی تيمش برابر پرسپوليس با توجه به اعتراضات تماشاچيان تيمش، خاطرنشان کرد: بنده ديگر هيچ کاری به داوری نداشته و تصميم گرفتم صحبتی در اين زمينه نداشته باشم.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازی همچنين از ساخت استاديوم ۱۰۰هزارنفری برای تراکتور با همکاری نمايندگانی از ترکيه و چين خبر داد و تصريح کرد: نمايندگانی از اين دو کشور به تبريز آمده‌اند تا مذاکرات در اين خصوص را نهايی کرده و کار ساخت اين ورزشگاه بزرگ را برای تيم تراکتورسازی آغاز کنيم. همچنين به منظور انجام بازی دوستانه با تيم گالاتاسرای ترکيه هم دوشنبه اين هفته با نمايندگانی از اين تيم جلسه‌ای خواهيم داشت تا توافقات نهايی شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016