شنبه 28 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دعوا بين سعيدلو علی‌آبادی است، هاشمی طبا: اين اختلاف می‌تواند باعث تعليق ايران شود، ايسنا

- برخـی از ما هنــوز بچـگی‌ مـان را از دست نـداده‌ايم


رييس اسبق سازمان تربيت‌بدنی و کميته ملی المپيک گفت: از دعوايی که بين سعيدلو و علی‌آبادی است مشخص می‌شود که برخی از ماها هنوز بچگی‌مان را از دست نداده‌ايم و تنها ريش و سبيل درآورديم و کت و شلوار می‌پوشيم.

سيدمصطفی هاشمی طبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در ارتباط با اتفاق‌های اخير کميته ملی المپيک اظهار کرد: به طور يقين دعوايی که شما اکنون در کميته ملی المپيک می‌بينيد از مقامات بالاتر سرچشمه می‌گيرد، چرا که اين افراد، افراد خودسری نيستند که بخواهند کاری انجام بدهند. شما مطمئن باشيد که همين اخباری که در رسانه‌ها انتشار پيدا کرده اکنون در سطح بين‌المللی نيز پخش شده و خيلی‌ها از اين دعوا باخبر شده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: متاسفانه برخی از ما بچگی‌مان را از دست نداده‌ايم و هنوز رفتارهای بچگانه داريم. فقط ريش و سبيل درآورديم و کت و شلوار می‌پوشيم. من نمی‌دانم چه می‌شود که چنين اتفاق‌هايی در ورزش می‌افتد. روزی من رييس کميته ملی المپيک بودم و غفوری فرد رييس سازمان تربيت بدنی، اما مشکلات‌مان را خودمان حل می‌کرديم، اما امروز شاهد بدترين نوع اتفاق‌ها در ورزش کشور هستيم. ما که ادعای مديريت جهانی داريم چرا خودمان نمی‌توانيم مسايل و مشکلاتمان را بين خودمان حل کنيم.

هاشمی‌طبا در پاسخ به اين سوال که ديدگاه کميته بين‌المللی المپيک درباره اين اتفاق‌ها چيست؟ گفت: اگر دخالت دولت در فعاليت‌های کميته ملی المپيک به تاييد برسد کميته بين‌المللی فعاليت‌های کميته ملی المپيک ايران را تعليق می‌کند. همان اتفاقی که در فوتبال ما افتاد و مدت‌ها التماس کرديم تا دوباره به شرايط عادی بازگردد. اين قابل تاسف است که شاهد چنين اتفاق‌هايی در ورزش ايران هستيم.

عضو سابق کميته بين‌المللی المپيک در مورد اينکه اين مشکل چگونه حل خواهد شد گفت: همه می‌دانند اين دعوا بين سعيدلو و علی آبادی است. سعيدلو می‌خواهد علی آبادی از کميته ملی برود اما علی آبادی چنين قصدی ندارد. به نظر من هم خودشان بايد اين را بفهمند که بيشتر به ورزش ضربه نزنند. ديگر لازم نيست کسی به آنها گوشزد کند که چنين کارهايی را انجام ندهند، آيا اکنون بايد رئيس‌جمهور به آنها تذکر بدهد که به فکر فعاليت‌هايشان و خدمت به مردم باشند؟ به عقيده من آنها بايد خودشان بيشتر فکر کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016