شنبه 28 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جام ملت های فوتبال آسيا: ايران، استراليا، ژاپن و ازبکستان در سيد دوم هم گروهی با کره يا عربستان، مهر

سيدبندی تيم های حاضر در رقابت های فوتبال جام ملت های آسيا اعلام شد و همانطور که انتظار می رفت ايران به همراه سه کشور ژاپن، استراليا و ازبکستان در سيد دوم مسابقات قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام کميته فنی و مسئولان برگزاری بازی ها تيم ملی فوتبال قطر به عنوان ميزبان در گروه نخست بازی ها سرگروه است و در سيد اول قرار دارد. تيم ملی فوتبال عراق مدافع عنوان قهرمان در گروه دوم سرگروه خواهد بود. عربستان سرگروه سومين گروه بازی هاست و کره جنوبی در گروه چهارم سرگروه است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تيم های ملی فوتبال ايران، ژاپن، استراليا و ازبکستان در سيد دوم قرار گرفته اند و بر اين اساس در مرحله گروهی بازی ها با يکديگر هم گروه نخواهند شد.

تيم های ملی فوتبال چين، امارات، بحرين و اردن در سيد سوم جای دارند و همچنين تيم های ملی کويت ، سوريه ، کره شمالی و هند در سيد چهارم قرار گرفته اند.

بر اين اساس تيم ملی فوتبال ايران در يکی از گروه های اول و تا چهارم مسابقات با يکی از تيم های قطر، عراق ، عربستان و کره جنوبی هم گروه خواهد شد.

کنفرانس خبری پيش از مراسم قرعه کشی روز سوم ارديبهشت با حضور نمايندگان رسانه ها در دوحه برگزار می شود.سپ بلاتر و پلاتينی از ميهمانان ويژه مراسم قرعه کشی رقابت های جام ملت های آسيای ۲۰۱۱ خواهند بود. ۱۶ تيم حاضر در اين مسابقات سوم ارديبهشت در چهار گروه چهار تيمی قرار می گيرند و حريفان خود در مرحله گروهی را می شناسند.

مراسم قرعه کشی پانزدهمين دوره رقابت های فوتبال جام ملت های آسيا روز سوم ارديبهشت ماه در دوحه قطر برگزار می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016