یکشنبه 29 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استقلال - ذوب آهن دو تفکر با يک هدف، سپاهان و مشکل پاشنه آشيل، ايلنا

ايلنا: هفته سی‌ويکم رقابت‌های ليگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر فردا با برگزاری ۳ ديدار باقی‌مانده، به پايان می‌رسد.
به گزارش ايلنا، در ديدارهای باقی‌مانده اين هفته از رقابت‌ها که روزاول آن عصر جمعه برگزار شد، ۳ ديدار به صورت همزمان برگزار می‌شود که طی آن سپاهان اصفهان ميزبان راه‌آهن شهرری است و سايپا هم به مصاف مس کرمان می‌رود، ضمن آنکه جذاب ترين و حساس‌ترين ديدار اين هفته را ۲ تيم استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان برگزار می‌کنند.

* استقلال ـ ذوب‌آهن اصفهان، ساعت ۱۷:۳۰ ورزشگاه آزادی تهران
حساس‌ترين و پرمخاطب‌ترين ديدار هفته سی‌ويکم را تيم های استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان برگزار می‌کنند، ديداری که با توجه به شرايط دو تيم در ليگ ايران و آسيا می‌توان به آن لقب جنگی تمام عيار را نسبت داد.
شاگردان صمدمرفاوی ليگ قهرمانان را به خوبی پيش می‌برند و در ليگ برتر هم همچنان يکی از شانس‌های کسب سهميه آسيايی هستند. آنها که بهترين بخت پيشی‌ گرفتن از پرسپوليس را هفته گذشته با پذيرش شکست مقابل صبا از دست داده اند، بسيار اميدوارند که با پيروزی بر ذوب‌آهن علاوه بر قرار گرفتن در رده سوم جدول منتظر اتفاقات آينده ليگ باشند و حتی به رده دوم هم صعود کنند. اما در آن سوی ميدان، ذوب‌آهنی‌ها هم شرايط کاملا مطلوبی را به خود می‌بينند. قرار گرفتن در صدر گروه ۲ ليگ قهرمانان آسيا، حضور در نيمه نهايی جام حذفی باشگاه‌های کشور و بقا در جمع مدعيان ليگ برتر از اين تيم يک چهره پرکار و سخت‌کوش ساخته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




شاگردان منصور ابراهيم‌زاده برخلاف روند صعودی خود در روزهای اخير، بازی اين هفته خود مقابل الوحده امارات را باختند تا در آستانه ديدار با استقلال تهران دچار افت روحی محسوسی شوند. آنها که امروز به واسطه بازی‌های فشرده و پی‌در‌پی در ۳ جام مختلف خلق و خوی يک تيم به نسبت حرفه‌ای را به خود گرفته‌‌اند مطمئنا راه برون‌رفت از وضعيت کنونی را کسب ۳ امتياز می‌دانند و برنامه شکست استقلال را در سر می‌پرورانند.
ذوب‌آهن در صورت پيروزی در اين ديدار می‌تواند بيش از پيش خود را به سپاهان نزديک کرده و حتی جايگاه دومی خود را تثبيت کند.

* سايپا ـ مس کرمان،‌ ساعت ۱۷:۳۰،‌ ورزشگاه انقلاب کرج
اختلاف سه امتيازی سايپا و مس کرمان در جدول رده‌بندی ليگ برتر حساسيت خاصی به ديدار اين دو تيم داده است. سايپای کرج با محمد مايلی‌کهن بعد از ناکامی‌های اخير خود در ميانه‌های راه نيم فصل دوم و قرار گرفتن در جمع گزينه‌های سقوط به ليگ پائين‌تر، روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و سعی دارد در ادامه اين مسير به رده‌های بالايی جدول صعود کند. آنها که هفته گذشته تيم آماده علی دايی را در آزادی شکست دادند در صورت افزودن سه امتياز اين ديدار به اندوخته‌های خود می‌توانند حتی تا رده هشتم جدول هم صعود کنند.
در آن سو، مس کرمان هم شرايطی به نسبت مشابهی دارد. شاگردان لوکابوناچيچ نيز که روزگار بسيار سختی را پشت سر گذاشته‌اند در ۲ بازی اخير موفق به زدن ۸ گل شده و تنها دو گل دريافت کرده‌اند. آنها نيز بسيار اميدوارند تا با کسب امتيازات کامل اين ديدار ضمن راحت کردن خيال خود از عدم سقوط، جايگاه بهتری هم برای خود در جدول رده‌بندی دست و پا کنند. مس کرمان هم‌اکنون ۳۵ امتيازی است و با يک بازی کمتر نسبت به رقبای خود در رده پانزدهم قرار دارد و سايپا نيز با ۳۸ امتياز رده دهم را به خود اختصاص داده است اما نکته جالب اين رويارويی اين است که مس در صورت پيروزی می‌تواند جای حريف خود را در رده دهم بگيرد.

* سپاهان ـ راه‌آهن شهرری، ساعت ۱۷:۳۰ ورزشگاه فولادشهر اصفهان
بی‌ترديد سپاهان اصفهان در صورت شکست راه‌آهن می‌تواند خيال خود را تا حدود زيادی از قهرمان در اين فصل راحت کند و البته راه‌آهن هم در صورت کسب امتيازات اين ديدار می‌تواند يک بار ديگر از جمع کانديداهای سقوط رهايی يابد اما نياز مبرم اين دو تيم صدر و قعر جدول ليگ به امتيازات اين ديدار، شور و اشتياقی بالايی را برای برگزاری اين ديدار در دل اعضای ۲ باشگاه قرار داده است.
شاگردان مهدی تارتار که هفته گذشته نتيجه را در يک بازی پرحرف و حديث به شاهين بوشهر واگذار کرد، به خوبی می‌داند که عدم موفقيت تيمش در ديدار نفس‌گير خود مقابل سپاهان ممکن است به قيمت وداعی تلخ با ليگ برتر برای او و هم تيمی‌هايش تلقی شود. سپاهان نيز که شرايط نسبتا ايده‌آلی را در ليگ قهرمانان آسيا به خود می‌بيند، با خيالی آسوده‌تر خود را آماده رقابت در ليگ برتر می کند و سعی دارد با شکست راه‌آهن گام بزرگی را برای فتح اين رقابت‌‌ها بردارد. اين تيم اما در بازی اين هفته خود سيد جلال حسينی و هادی عقيلی دو تن از ارکان خط دفاعی‌‌اش را در اختيار ندارد و اين می‌تواند پاشنه‌آشيل سپاهانی‌ها در اين ديدار حساس باشد، نکته‌ای که مهدی تارتار سرمربی راه‌آهن می‌داند و قطعا برنامه‌ای ويژه برای آن خواهد داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016