سه شنبه 31 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشين پيروانی طی مراسمی رسما سرمربی جديد تيم فوتبال استيل آذين شد، اظهارات حشمت مهاجرانی و مصطفی آجرلو، مهر

افشين پيروانی، سرمربی جديد تيم فوتبال استيل آذين صبح امروز با حضور در محل تمرينات اين تيم رسما به بازيکنان معرفی شد و کار خود را آغاز کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، افشين پيروانی که روز گذشته به عنوان سرمربی تيم فوتبال استيل آذين جانشين حميد استيلی شده بود، امروز به همراه مصطفی آجورلو، مديرعامل باشگاه در ورزشگاه کارگران تهران حاضر شد و رسما کار خود را آغاز کرد.

پيش از آغاز تمرين صبح امروز تيم فوتبال استيل آذين، مصطفی آجورلو و افشين پيروانی در جمع بازيکنان اين تيم حاضر شدند و دقايقی برای آنها پيرامون شرايط تيم و اهميت ديدارهای پيش روی سرخپوشان صبحت کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تيم فوتبال استيل آذين در هفته سی و دوم ليگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پرسپوليس می رود.

***

مهاجرانی در معارفه پيروانی:
تغيير کادر فنی استيل‌آذين به صلاح بود
برای موفقيت تيم به پيروانی کمک می‏کنم

مدير فنی باشگاه استيل آذين در نشست معارفه سرمربی جديد تيم فوتبال اين باشگاه گفت: استيلی با صداقت کار کرد اما صلاح مديريت مجموعه بر اين بود تغييراتی در کادر فنی ايجاد کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر، حشمت مهاجرانی در ابتدای جلسه معارفه افشين پيروانی گفت: قبل از هر چيز می‎خواهم از حميد استيلی به خاطر زحماتی که کشيد تشکر کنم. اولين کار فوتبالی من در بازگشت به ايران با استيلی آغاز شد. او در کارش صداقت دارد و برای من قابل احترام است اما به هرحال صلاح مديريت مجموعه بر اين بود تغييراتی در کادر فنی ايجاد کنند.

وی افزود: البته مسئولان باشگاه حق دارند آنگونه که صلاح می‎دانستند در اين خصوص تصميم‏گيری کنند. با اين وجود بايد بگويم حميد از اين تيم جدا نيست. اميدوارم هر جايی که هست در کارش موفق باشد. در آستانه بازی با پرسپوليس مطمئن باشيد همه قلب او با تيم ما است.

مهاجرانی تصريح کرد: در روزهای اخير جلسات زيادی با آقای آجورلو و همينطور چراغپور داشتيم. من حميد را خيلی دوست دارم اما بايد اين چيزها را در فوتبال پذيرفت. حالا افشين پيروانی سرمربی جديد استيل آذين است. من بيش از ۴۰ سال است با خانواده پيروانی ارتباط داشته‎ام و اين براداران را به خوبی می‎شناسم. آقای آجورلو بنده را ترغيب کرد و از من خواست به افشين کمک کنم. هرچقدر که بتوانم برای کمک به سرمربی تيم تلاش می کنم و آرزو می‌کنم افشين در کار خودش موفق باشد. هدف همه ما موفقيت استيل آذين است.

مديرفنی استيل آذين در پايان خطاب به بازيکنان اين تيم گفت: بايد همه دست به دست هم برای موفقيت و پيروزی تيم تلاش کنيم و بجنگيم. بايد با تمام قدرت برای بازی بعدی آماده شويم و تکليف خودمان را خودمان روشن کنيم. همه چيز در بازی ما مقابل پرسپوليس رقم می‎خورد هر بازيکنی اگر در بازی با ابومسلم اشتباهی داشت برای جبران اشتباهات خودش تلاش کند.

***

آجرلو در جلسه معارفه پيروانی:
مايل به ادامه همکاری با استيلی بودم اما نشد
اين تصميم به نفع باشگاه بود


مدير عامل باشگاه استيل آذين در مراسم معارفه سرمربی جديد تيم فوتبال اين باشگاه گفت: دوست داشتم همکاری با استيلی را ادامه می‏داديم اما به خاطر باشگاه و رسيدن به اهداف سياسی تصميم ديگری گرفتيم.
به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی آجرلو در حاشيه مراسم معارفه افشين پيروانی که صبح امروز برگزار شد گفت: فوتبال شبيه زندگی است، چه مدير چه مربی و چه بازيکن. اين شرايط برای همه وجود دارد. حقيقت اين است که من مايل بودم با استيلی کار را ادامه بدهم اما اگر فرصت‎‌های شما در بازی با ابومسلم گل می‌شد شايد اين اتفاق نمی‎افتاد. به هر حال بايد به مسئولان باشگاه و اعضای هيئت مديره حق داد که در خصوص تيم تصميم گيری کنند.

وی به صحبت‎های مدير فنی تيم استيل آذين مبنی اينکه دو روز سخت کاری را سپری کرديم، اشاره کرد و اظهارداشت: تصميم بسيارمهمی بود. اين مهم بود ببينيم چه تصميمی به نفع باشگاه است. جلسات سختی داشتيم و در نهايت به نتيجه رسيديم.

آجورلو تصريح کرد: سه بازی در پيش داريم و در اين بازی‎ها بايد به درک مشترکی برسيم. ما بايد امسال تيم را به آسيا ببريم. امروز در فوتبال ما نتيجه مهم است. بحث ما صعود در سال بعد و سال‎های بعد نيست. می‎خواهيم همين امسال سهميه حضور در ليگ قهرمانان آسيا را به دست بياوريم.

مديرعامل باشگاه استيل آذين ادامه داد: امروز دوست من آقای پيروانی اينجاست. من ايشان را از سال ۷۵ می‎شناسم و آقای استيلی را هم از ۷۶ می‎شناختم. هدف ما ليگ قهرمانان آسيا است. قرار نيست در چاله تيم پرسپوليس بيفتيم. همه ما به باشگاه استيل آذين تعلق خاطر داريم و در سه بازی آينده بايد به ۹ امتياز برسيم.

وی تاکيد کرد: برای صعود به اين نتيجه نياز داريم. اصلا نمی‎خواهم به شرايط و نتيجه تيم‎های ديگر فکر کنيم. از اين به بعد هم به شايعات توجه نکنيد. ما حتما امسال بايد با دست خودمان سهميه را کسب کنيم. من مطمئنم بازی مقابل پرسپوليس، مس و استقلال اهواز را می بريم.

مديرعامل باشگاه استيل آذين در پايان گفت: من از آقايان استيلی، زادمهر و مهاجرانی تشکر می‏کنم که بسيار خوب مديريت کردند. همه تا امروز به آقای استيلی کمک کردند و از امروز به افشين پيروانی کمک می‎کنيم. اينطور نشود که سال بعد از سر خط شروع کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016