دوشنبه 30 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته سی‌ويکم ليگ برتر: استقلال با شکست ذوب جای پرسپوليس را گرفت، سپاهان يک امتياز تا قهرمانی، مهر

هفته سی و يکم رقابت‌های فوتبال ليگ برتر باشگاههای کشور با برتری تيمهای سپاهان، استقلال تهران و سايپا و شکست ذوب آهن به پايان رسيد تا شانس قهرمانی سپاهان و رسيدن تيم استقلال به آسيا بيشتر شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار مهر، هفته سی و يکم رقابت‍های فوتبال ليگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز(دوشنبه) با برگزاری ۳ ديدار به پايان رسيد که با توجه به پيروزی سپاهان برابر راه آهن و شکست ذوب آهن برابر استقلال در تهران، شانس شاگردان امير قلعه نويی برای کسب قهرمانی ليگ نهم بيشتر شد.

در ورزشگاه فولادشهر اصفهان تيم فوتبال سپاهان موفق شد با نتيجه ۲ بر صفر از سد راه آهن عبور کرده و با ۶۲ امتياز صدرنشيتی خود را در صدرجدول رده بندی اين مسابقات تحکيم بخشد و درصورتيکه در ۳ بازی پايانی ليگ برتر يک امتياز کسب کند، عنوان قهرمانی اين رقابت‌ها را از آن خود خواهد کرد. عمادرضا (۳۵) و ابراهيم توره(۵۰) گل‌های سپاهان را در اين ديدار به ثمر رساندند.

همچنين در ورزشگاه آزادی تهران تيم استقلال موفق شد با تک گل سياوش اکبرپور که در دقيقه ۴۰ و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسيد، برابر تيم دوم جدول ذوب آهن به پيروزی دست يابد. در اين ديدار سيدمحمد حسينی در دقيقه ۲۹ دروازه استقلال را باز کرد اما داور اين گل را به نشانه آفسايد قبول نکرد.

با اين پيروزی شاگردان صمد مرفاوی با ۵۲ امتياز به رده سوم جدول رده بندی ليگ برتر بازگشته و با گرفتن جاری پرسپوليس شانس خود را برای کسب سهميه فصل آينده ليگ قهرمانان آسيا افزايش دادند.

تيم فوتبال سايپا هم در کرج برابر تيم مس کرمان با نتيجه ۲ بر يک به پيروزی دست يافت. ابراهيم صادقی(۲۰) و رضا خالقی فر(۵۰) گل‌های سايپا را در اين ديدار به ثمر رساندند و مهدی رجب زاده(۶۰) تک گل تيم مس را وارد دروازه سايپا کرد

- جدول رده بندی ليگ برتر:
۱- سپاهان اصفهان ۶۲ امتياز
۲- ذوب آهن اصفهان ۵۴ امتياز
۳- استقلال تهران ۵۲ امتياز
۴- پرسپوليس ۵۱ امتياز
۵- استيل آذين ۴۹ امتياز - تفاضل گل ۶+
------------------------------------------
۱۴- مقاومت سپاسی شيراز ۳۶ امتياز
۱۵- مس کرمان ۳۵ امتياز
۱۶- راه آهن شهرری ۳۴ امتياز
۱۷- ابومسلم ۲۸ امتياز - تفاضل گل ۱۶-
۱۸- استقلال اهواز ۲۸ امتياز - تفاضل گل ۲۱-


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016