دوشنبه 6 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

باز هم از فوتبال ناپاک، فاینال اسپورت نیوز

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان با انتقاد از فضای حاکم بر فوتبال کشور و اتفاقاتی که دست در دست هم داده اند تا برخی تیم ها عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهند، گفت: فوتبال ایران را آنقدر ناپاکی گرفته است که به هیچ عنوان پاک شدنی نیست.

صغر دلیلی ضمن بیان مطلب فوق در مورد دیدار تیمش برابر گسترش فولاد تبریز گفت: در مورد اتفاقاتی که در آن مسابقه رخ داد تنها می گویم، متاسفم، متاسفم و متاسفم. متاسفم برای این فوتبال که با هیچ پودر لباسشویی پاک نمی شود و اینقدر آن را ناپاکی گرفته است که به هیچ عنوان پاک شدنی نیست. وی افزود: متاسفم برای فدراسیون و برای کسانی که نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا را کشتند و حالا برای جنازه‌اش گریه می کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ما هم به جای جشن قهرمانی و صعود، یک مراسم سوگواری برگزار می کنیم. مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان اضافه کرد: از کمیته داوران، سازمان لیگ و تمامی عزیزانی که زحمت کشیده و ذوب آهن را کشتند، خواهشمند است دعوت بنده را بپذیرند و در این مراسم شرکت کنید.

دلیلی همچنین خاطرنشان کرد: امیدوارم این صحبت‌های من، در قالب طنز برداشت نشود زیرا اینها غمنامه ای است که در فوتبال ما وجود دارد. وی تصریح کرد: به همه کسانیکه می خواستند تیم‌های قهرمان خود را معرفی کنند، صمیمانه تبریک می گویم، ای کاش ما هم مبارزه نمی کردیم و راه را برای دوستان باز می گذاشتیم.

ای کاش با گوش دادن به توصیه دوستان، دلمان به حال اعتبار جام حذفی نمی سوخت و تیم را به تبریز نمی فرستادم. مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در پایان گفت: از همه هواداران دلسوز تیم فوتبال ذوب آهن و کارگران زحمتکش کارخانه ذوب آهن که چشم امیدشان به تیم بود، عذرخواهی می کنم.

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با شکست 2 بر صفر برابر تیم گسترش فولاد تبریز در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی، از راهیابی به دیدار نهایی این جام باز مانند، مسابقه ای که در آن یک گل ذوب آهن آفساید اعلام شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016