سه شنبه 7 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مرفاوی قبل از ديدار با الجزيره: می‌خواهيم صدرنشين شويم، فرقی نمی‌کند مرحله بعد با چه تيمی روبرو شويم، مهر

سرمربی تيم فوتبال استقلال هدف اين تيم از ديدار چهارشنبه شب برابر نماينده امارات را حفظ صدرنشينی در پايان مرحله مقدماتی عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، سرمربی تيم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری قبل از ديدار با الجزيره امارات که امروز در سه شنبه در ابوظبی برگزار شد در مورد بازی روز چهارشنبه تيمش مقابل اين تيم اماراتی گفت: اين آخرين بازی ما در دور اول رقابت‌هاست که از حساسيت بسيار بالايی برخوردار است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




صمد مرفاوی افزود: ما در اين ديدار برای سرگروهی به ميدان می‌رويم و تمام تلاش‌مان اين است که با ارائه يک بازی قابل قبول، به عنوان تيم اول گروه صعود کنيم.

وی گفت: ما در اين بازی مقابل تيمی به ميدان می‌رويم که فوتبال خوبی را ارائه می‌دهد الجزيره يکی از تيم‌های برتر امارات است.

سرمربی تيم فوتبال استقلال با اشاره به اينکه ما اين بازی را دست کم نخواهيم گرفت، گفت: ما با تمام نفرات کامل به ابوظبی آمده‌ايم و به اين موضوع فکر نمی‌کنم که تيم الجزيره حذف شده است و اميدی به صعود ندارد. پس با تمام بازيکنان تراز اول خود مقابل اين تيم به ميدان می‌رويم.

مرفاوی در مورد بازی مرحله بعد که مقابل يک تيم ايرانی و يا يک تيم خارجی باشد، گفت: برای ما اصلا مهم نيست که در مرحله بعد با چه تيمی بازی می‌کنيم و هر تيمی که باشد برای ما تفاوتی نخواهد داشت و مهم اين است که در استاديوم آزادی ما به عنوان ميزبان به ميدان برويم.

ديدار تيم های فوتبال الجزيره امارات و استقلال در هفته پايانی مرحله مقدماتی ليگ قهرمانان آسيا چهارشنبه شب در ابوطبی برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016