سه شنبه 7 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ابراهيم زاده، سرمربی ذوب آهن: هدفمان شکست الاتحاد و صدرنشينی در گروه است، با قدرت به ميدان می‌رويم، مهر

سرمربی تيم فوتبال ذوب‌آهن با بيان اينکه تيمش در مسابقات بعدی ليگ قهرمانان‌ آسيا و ليگ برتر با قدرت تمام به ميدان می رود، گفت: اگر می خواهيم کارمان برای صعود به مراحل بالاتر سخت نشود، بايد برابر الاتحاد پيروز شويم.
منصور ابراهيم زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بيان مطلب فوق اظهار داشت: به غير از حدادی‌فر همه بازيکنان ما در وضعيت خوبی قرار دارند و هم قسم شده اند تا با فراموش کردن بازی‌های گذشته، در مسابقات بعدی ليگ قهرمانان آسيا و ليگ برتر با قدرت تمام به ميدان رفته و اين مسابقات را با نتايج بسيار خوبی به پايان برسانند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی اضافه کرد: ما در اين چند بازی بايد به همه نشان دهيم همان تيم مقتدر و با برنامه ای گذشته هستيم و با کسب نتايج مطلوب مزد زحمات دست اندرکاران باشگاه و حمايت هواداران خود را به بهترين بدهيم.

سرمربی تيم فوتبال ذوب آهن ايران در مورد ديدار با الاتحاد عربستان هم خاطرنشان کرد: ما در اين ديدار با تفکر پيروزی به ميدان می رويم و می دانيم تنها نتيجه ای که می تواند تضمين کننده صعود الاتحاد باشد، کسب ۳ امتياز ديدار است، به همين دليل بايد مهاجمان اين تيم را که سرعتی و تکنيکی هستند را از دروازه خود دور نگه داشته و اجازه ندهيم به محوطه جريمه ما نزديک شوند.

ابراهيم زاده با بيان اينکه با شناخت کامل از الاتحاد، در خانه خودمان تنها برای کسب ۳ امتياز به ميدان می رويم، افزود: ما بايد در اين گروه اول شويم، زيرا قرار گرفتن در رتبه دوم باعث می شود در مسابقه حذفی در عربستان ميهمان الهلال باشيم. قطعا سفر به عربستان و بازی کردن با اين تيم، کارمان را برای صعود به مراحل بالاتر بسيار سخت‌تر خواهد کرد، به همين دليل نبايد در اين ديدار امتياز از دست بدهيم.

وی از دست دادن دو جام در طول يک هفته را بسيار ناراحت کننده ارزيابی کرد و ادامه داد: مسلما بعد از اين مسابقات روزهای سختی را پشت سر گذاشتيم اما آينده برای ماست. ما نمی توانيم به عقب برگرديم به همين دليل بايد مسابقات بعدی خود را با دقت دنبال کنيم و از امروز، روزهای خوبی را برای آينده خود ترسيم کنيم.

سرمربی تيم فوتبال ذوب آهن ايران با بيان اينکه اميدواراست سهميه تيم‌های باشگاهی کشورمان در ليگ قهرمانان آسيا کاهش پيدا نکند، در پايان گفت: در خصوص تمديد قراردادم، همه مسائل را به آقای دليلی مديرعامل باشگاه سپرده ام و پس از ديدارمان با الاتحاد در ليگ قهرمانان آسيا در اين مورد صحبت خواهم کرد.

ديدار تيم‌های فوتبال ذوب آهن ايران و الاتحاد عربستان در چارچوب هفته ششم و پايانی مرحله گروهی ليگ قهرمانان آسيا چهارشنبه هشتم ارديبهشت در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016