چهارشنبه 8 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشين قطبی: درست مثل ژاپن و کره‌جنوبی عمل می‌کنيم، يک مربی بدنساز می‌خواهيم، مهر

سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان در مورد تکميل شدن کادر فنی اين تيم گفت: در شرايط فعلی به حضور يک مربی بدنساز در تيم ملی نياز داريم.
به گزارش خبرنگار مهر، افشين قطبی در نشست امروز کميته فنی فدراسيون فوتبال با با اشاره به ضرورت حضور هرچه بهتر تيم ملی در رقابتهای جام ملتهای آسيا گفت: تيم ملی به يک مربی بدنساز احتياج دارد و درباره گزينه های مورد نظرش برای اين پست فاکتورهايی قايل شد که از جمله آن می توان به توانايی انجام تست های بدنی و پزشکی و رصد کردن فيزيولوژيک بازيکنان تيم های ملی از ضربان قلب و تغييرات آناتومی و فيزيولوژيک با سيستم وايرلس و ديگر قابليتها ی آمادگی جسمانی اشاره کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در ادامه گفت: برای حضور هرچه بهتر در جام ملتهای آسيا بايد برنامه ريزی بسيار مناسبی صورت گيرد و در کليه مسائل مربوط به تيم های ملی از تست های بدنی گرفته تا چگونگی استراحت وغذا خوردن و ديگر کارهای لازم برای آمادگی هر چه بهتر بازيکنان، باشگاهها هم در اين باره با کميته فنی همکاری لازم را داشته باشند.

افشين قطبی ادامه داد: در حقيقت ما درست مانند تيم های ژاپن و کره جنوبی عمل می کنيم. چون ماهم مثل آنها مدت زمان بسيار کمی ۴۸ تا ۷۲ ساعت برای در اختيار داشتن بازيکنان وقت داريم. در حالی که کشورهايی مثل قطر، عربستان و امارات اردو های يک ماهه را پيش از شرکت در تورنمنت ها برگزار می کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016