چهارشنبه 8 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان آسيا: ذوب آهن مقتدرانه به مرحله حذفی راه يافت، حذف قهرمان آسيا، صعود بنيادکار، مهر

تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان با پيروزی برابر الاتحاد عربستان ضمن صعود به مرحله حذفی ليگ قهرمانان آسيا به عنوان تيم نخست گروه B زمينه حذف الاتحاد و صعود بنيادکار ازبکستان را فراهم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه ديدارهای روز دوم از هفته ششم و پايانی ليگ قهرمانان آسيا عصر امروز چهار‌شنبه تيم‌های فوتبال ذوب آهن ايران و الاتحاد عربستان برابر هم به ميدان رفتند که در پايان اين ديدار شاگردان منصور ابراهيم زاده با يک گل از سد حريف عربستانی خود عبور کرده و مقتدرانه به عنوان تيم نخست گروه B به مرحله حذفی اين مسابقات راه يافت.

در اين ديدار که در ورزشگاه فولادشهر اصفهان و با قضاوت "بيستر گرين" استراليايی برگزار شد محمدرضا خلعتبری در دقيقه ۵۸ گل برتری تيم ذوب آهن را به ثمر رساند. ضمن اينکه محمدرضا خلعتبری و فرشيد طالبی از تيم ذوب آهن و مشعل سعيد و محمد نور از تيم الاتحاد عربستان بازيکنان اخطاری اين ديدار بودند.

با اين پيروزی تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان ۱۳ امتيازی شد و به عنوان تيم نخست گروه B راهی مرحله حذفی اين ليگ قهرمانان آسيا شد. بنيادکار هم با ۱۰ امتياز به عنوان تيم دوم اين گروه راهی مرحله بعد شد اما تيم‌های الاتحاد عربستان با ۸ امتياز و الوحده امارات با ۳ امتياز از گردونه اين مسابقات کنار رفتند.

بر اين اساس تيم فوتبال ذوب آهن در مرحله حذفی اين مسابقات در اصفهان ميزبان تيم مس کرمان است و تيم بنيادکار هم بايد در عربستان به ديدار الهلال برود.

گفتنی است تيم فوتبال الاتحاد عربستان در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ عنوان قهرمانی رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا را از آن خود کرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016