سه شنبه 7 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ناصر حجازی: بعيد می دانم تيم ملی در بين ۴ برتر آسيا قرار بگيرد، حتی يک بازی درست و حسابی هم در اين مدت از تيم ملی نديده‌ايم، ايلنا

- بازی‌های گذشته تيم ملی را به دقت آناليز کرده‌ام و چيز خاصی از اين تيم نديدم که بخواهم به آينده تيم ملی اميدوار شويم.


ايلنا: کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تيم ملی فوتبال ايران کار بسيار سختی را در رقابت های جام ملت های آسيا در پيش‌رو دارد چرا که تيم کره شمالی با توجه به شناختی که از آنها دارم يکی از حريفان سرسخت و خستگی ناپذير است و می تواند برای هر حريفی مشکل ساز شوند.
«ناصر حجازی» در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا ضمن بيان مطلب فوق افزود: شايد برخی از دوستان تصور کنند که گروه ايران، گروهی آسان است اما به اعتقاد من اين چنين نيست و نبايد با خوش خيالی خودمان را گرفتار کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: فراموش نکنيم که تيم امارات نسبت به ايران به مراتب با شرايط جوی و آب‌وهوای قطر آشنايی بيشتری دارد و شرايط برای آن ها به گونه ای است که گويا در خانه خود بازی می‌کند. عراق هم به عنوان مدافع عنوان قهرمانی خيلی خوبی کار می‌کند، روی هم رفته کارمان برای صعود بسيار مشکل است و اميدوارم دوستان به اين تيم ها به عنوان حريفان دست و پا بسته ای، نگاه نکنند.
اين پيشکسوت فوتبال کشورمان تاکيد کرد: برای حضوری موفق در رقابت‌های جام ملت‌های آسيا، بايد از امروز خوب کار کنيم، تدارکات خوبی در نظر بگيريم و آناليزهای لازم را از تيم‌های حريف داشته باشيم و چشم بسته پا به اين رقابت‌ها نگذاريم چرا که عواقب آن جبران ناپذير خواهد بود.
حجازی در پاسخ به اين سئوال که سخت‌ترين حريف ايران در اين مرحله جام ملت‌های آسيا کدام تيم خواهد بود، گفت: فکر می‌کنم عراق سخت‌ترين حريف کشورمان باشد چرا که سبک بازی اين تيم شباهت زيادی به ايران دارد، ضمن اينکه يک ويژگی منحصر به فرد دارند و آن هم تاکتيک‌پذير بودن بازيکنان اين تيم است.
ناصر حجازی در خصوص پيش‌بينی خود از نتايج تيم ملی کشورمان در جام ملت‌های آسيا در سال ۲۰۱۱ گفت: ‌اگر حقيقت را بخواهيد من بعيد می دانم تيم ملی حتی در بين ۴ تيم نهايی باشد، اگر تيم ملی تا چهار تيم نهايی جام ملت‌های آسيا صعود کند شاهکار کرده‌ است.
حجازی در پاسخ به اين سئوال که چرا چنين پيش‌بينی نسبت به نتايج احتمال تيم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسيا دارد، گفت: به دليل اينکه بازی‌های گذشته تيم ملی را به دقت آناليز کرده‌ام و چيز خاصی از اين تيم نديدم که بخواهم به آينده تيم ملی اميدوار شويم. حتی يک بازی درست و حسابی هم در اين مدت از تيم ملی نديده‌ايم.
وی افزود: در چند وقت اخير تيم ملی فقط مقابل کره‌جنوبی در سئول يک بازی خوب را ارائه کرد که ما احساس کنيم تا دقيقه ۸۱ حرفی برای گفتن دارد. البته ايراد از مربی نيست، هر مربی ديگری هم جای افشين قطبی بياوريم حتی بهترين مربی دنيا را به عنوان سرمربی تيم ملی انتخاب کنيم، شرايط همين‌طور خواهد بود، چرا که بازيکنان در حد انتظار نيستند.
اين پيشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص خبر بازگشت مجدد برخی بازيکنان مانند مهدی مهدوی‌کيا و وحيد هاشميان به تيم ملی گفت: اگر قرار است اين بازيکنان به تيم ملی باز گردند، بايد آماده باشند و خوب تمرين کنند. اگر اين آمادگی را در خود می‌بينند که می‌توانند هم پای بازيکنان جوان تيم ملی بدوند و تلاش کنند، ايرادی ندارد و می توانند برگردند.
وی افزود: بازيکنان جوان بنا به نيروی جوانی خود از لحاظ فنی و جسمانی آماده هستند، اما بازيکنان که پس از سال‌ها بازی و خداحافظی از تيم ملی دوباره قصد بازگشت دارند بايد تلاش مضاعفی از خود نشان دهند تا هم پای بازيکنان جوان تمرين کرده و به سطح آمادگی آنها برسند.
حجازی در خصوص بازی تيم استقلال تهران برابر الجزيره امارات در رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا گفت: اين مسابقه به دليل مسجل شدن صعود تيم استقلال به مرحله بعدی، تشريفاتی خواهد بود اما به نظر من آبی‌پوشان بايد تلاش کنند با کسب ۳ امتياز به عنوان تيم اول از اين گروه صعود کنند تا مسابقه بعدی خود را با تيم دوم گروه ديگر در ورزشگاه آزادی انجام دهند.
وی ادامه داد: ‌اميدوارم تيم استقلال تهران و سپاهان اصفهان در رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا سرگروه شوند تا در مرحله بعدی به يکديگر برخورد نکنند، به هر حال اگر هم چنين اتفاقی رخ دهد، تيمی ميزبان خواهد بود که در گروه خود اول شود.
پيشکسوت فوتبال کشورمان که چند وقتی است از بيماری ريوی رنج می‌برد ضمن مثبت خواندن شرايط جسمانی‌اش گفت: خوشبختانه با پشت سر گذاشتن مراحل درمانم شرايط بهتری دارم.
تقريبا ۹۰ درصد مراحل درمانم را پشت سر گذاشته‌ام و ۱۰ درصد باقی مانده مربوط به مسائل جزيی است که به زودی به اتمام خواهد رسيد.از فصل آينده می‌توانم به ميادين فوتبال و دنيای مربی‌گری بازگردم تا به کار حرفه‌ای خود در فوتبال ادامه دهم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016