سه شنبه 14 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تمایل فدراسیون اسپانیا برای دیدار با ایران - دلایل منتفی شدن دیدار قبلی، مهر

دبیر کل فدراسیون فوتبال اسپانیا با بیان اینکه در دوره گذشته تقویم این فدراسیون برای دیدار با تیم ملی فوتبال ایران جای خالی نداشت گفت: این آمادگی را داریم تا در صورت برنامه ریزی از پیش طراحی شده با تیم ملی فوتبال ایران دیدار کنیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اسپانیا، " خورخه پرز " که ظهر امروز در محل فدراسیون فوتبال اسپانیا پذیرای مدیران باشگاههای ایران و برخی مسئولان اتحادیه فوتبال بود ضمن بیان این خبر گفت: دو سال پیش از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال ایران درخواست دیدار با تیم ملی اسپانیا مطرح شد و با وجود پیگیری های که صورت گرفت اما تقویم فوتبال اسپانیا برای برگزاری این دیدار خالی نبود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دبیرکل فدراسیون فوتبال اسپانیا ادامه داد: با این حال این آمادگی را داریم که در صورت برنامه ریزی و هماهنگی های قبلی با تیم ملی فوتبال ایران دیدار کنیم. برای ما زیبا خواهد بود که بتوانیم با تیم ملی فوتبال ایران بازی کنیم.

وی در ادامه ضمن خوش آمدگویی به اعضای کاروان مدیران فوتبالی ایران گفت: حضورتان در اسپانیا افتخار بزرگی برای ماست چرا که شما نمایندگان فوتبال ایران هستید. ما همیشه از کشورهای زیادی برای برگزاری بازی تدارکاتی و یا برپایی اردوهای تدارکاتی پیشنهاد داشته ایم.

خورخه پرز در ادامه با عذرخواهی از اینکه رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به دلیل برگزاری نشست با مسئولان فوتبال فرانسه غایب است گفت: ساختمان اصلی فدراسیون فوتبال اسپانیا که کمپ تیم های ملی را هم در دل خود جای داده 7 سال است ساخته شده و دارای چهار زمین چمن است که یکی مصنوعی و سه زمین چمن طبیعی داریم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال اسپانیا در ادامه خاطرنشان کرد: امکانات بسیار خوبی که کمپ تیم های ملی فوتبال اسپانیا دارد این فرصت را در اختیار ما قرار داده است که میزبان تیم ها و کشورهای بزرگ فوتبال در مقاطع مختلف باشیم.

در ادامه این نشست محمد علی مرتضوی دبیرکل اتحادیه فوتبال نیز با ابراز خرسندی از دیدار با مسئولان فوتبال اسپانیا گفت: ما اینجاییم تا از تجربیات اسپانیا به عنوان یکی از قطب های فوتبال جهان استفاده کنیم و امیدواریم در آینده نیز بتوانیم همکاری بیشتری داشته باشیم.

ناصر شفق مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز ضمن اعلام سلام علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران به همتایان اسپانیایی اش گفت: تیم های رئال و بارسلونا در ایران طرفداران بسیاری دارند که امیدواریم این علاقمندی منجر به ایجاد همکاری بیشتر فوتبالی بین دو کشور شود.

سیف الله دهکردی مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان نیز خواستار اعلام مبلغ درآمد و محل تامین هزینه های فدراسیون فوتبال اسپانیا شد که خورخه پرز در پاسخ به وی گفت: تقریبا 98 درصد هزینه های فدراسیون فوتبال را تیم ملی اسپانیا تامین می کند. البته 22 سال پیش دولت 66 درصد هزینه ها را به ما کمک می کرد اما در حال حاضر این کمک کمتر از 4 درصد است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال اسپانیا در ادامه به تعامل خوب و موثر اتحادیه فوتبال حرفه ای این باشگاه با فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت: براساس توافقاتی که صورت گرفته است ما وظایف مان را به درستی می دانیم و تداخلی در کارها ایجاد نمی شود. در حال حاضر شرایط عالی است و فوتبال اسپانیا توانسته از هماهنگی اتحادیه و فدراسیون سود و بهره زیادی ببرد.

در پایان این نشست گروه اعزامی اتحادیه فوتبال کشورمان از بخش های مختلف فدراسیون فوتبال اسپانیا و کمپ تمرینی تیم ملی فوتبال این کشور بازدید کردند و از نزدیک با بازیکنان پیشین تیم ملی اسپانیا که در کلاس مربیگری درجه A حضور داشتند دیدار کردند. این گروه 35 نفره همگی از بازیکنان گذشته تیم ملی فوتبال اسپانیا بودند.

دیدار از فدراسیون فوتبال و کمپ تیم های ملی اسپانیا آخرین برنامه مدیران فوتبال و برخی مسئولان اتحادیه فوتبال باشگاههای کشور در سفر به اسپانیا بود. این گروه روز سه شنبه به ایران بازخواهند گشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016