سه شنبه 14 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قطبي به جام‌جهاني مي‌رود تيم ملي به اتريش، فارس

در جلسه كميته تيم‌هاي ملي سفر افشين قطبي به آفريقاي جنوبي و حضور تيم ملي در اتريش تصويب شد.

به گزارش خبرگزاري فارس، جلسه كميته تيم هاي ملي با حضور كفاشيان، تاج، معيني، ترابيان، عليزاده، هاشميان، شجاعي، نبي، خراطي، رضاعلي، شريفي،حسيني و شهرياري بعدازظهر امروز برگزار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در جريان بحث ها و گفت و گوهاي مختلف، عباس ترابيان رئيس كميته روابط بين الملل درباره سفر دو روزه اش به اتريش جهت هماهنگي و انتخاب كمپ مناسب براي تيم ملي توضيحاتي ارائه كرد و در نهايت اعضا با برگزاري كمپ در اتريش در صورت تدارك بازي هاي دوستانه در محل كمپ موافق كردند.

بر اين اساس برگزاري اردوي تيم ملي از 20 تير تا 2 مرداد در اتريش به تصويب اعضا رسيد. همچنين ديدار دوستانه و تداركاتي تيم ملي در تاريخ 16 شهريور با تيم ملي كره جنوبي در سئول هم مورد تصويب اعضا قرار گرفت.
درخواست افشين قطبي جهت حضور در رقابت هاي جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي به منظور ديدن و آناليز ديدارهاي تيم ملي كره شمالي در جام جهاني هم به تصويب اعضا رسيد.

حضور تيم ملي زير 16 سال ايران در تورنمنت بين المللي اردن از تاريخ 13 تا 20 مرداد كه با حضور تيم هاي ايران ،اردن و تونس برگزار خواهد شد از ديگر مصوبات اين جلسه بود.

در پايان جلسه، مطابق پيشنهاد كميته فوتبال ساحلي براي انعقاد قرارداد با ماركو اكتاويو به عنوان سرمربي تيم ملي فوتبال ساحلي به جهت عملكرد مناسب و ابراز رضايت قبلي از او در زماني كه سرمربي تيم ملي بود، مورد پذيرش اعضا قرار گرفت و مقرر شد ترابيان، رييس كميته روابط بين الملل با او مذاكره كند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016