سه شنبه 14 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دايي: از ابتدا هدف‌مان قهرماني در جام حذفي بود -انتظار هم نداشتم كريمي برايم گل بياورد، ایلنا

علي دايي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص ديدار اين تيم مقابل استيل اذين واتفاقات حاشيه اي پيرامون اين بازي در گفت‌و‌گوی به سؤالات مختلف پاسخ داد.

×عملكرد هواداران در بازي روز يكشنبه برابر استیل آذین ثابت كرد كه تیم پرسپولیس برایشان بزرگتر و محبوب تر از همه نام ها و عناوین است. نظر شما دراین باره چیست؟

به نظر من همه ما روزی بازی مان تمام می شود و یا از این تیم جدا می شویم و آن چه كه بر جا مي‌ماند پرسپوليس و هوادارانش هستند. بازيكني كه به پرسپوليس مي‌آيد، بالاجبار روزي ديگر در تيم نخواهد بود. به طور حتم هواداران ستاره‌ها را دوست دارند، اما در اين بازي نشان دادند كه بيشتر از هر فرد و گروهي، تيم‌شان را دوست دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




×سواي بازي خوب، اما بدون گل درباره عملكرد هواداران چه صحبتي داريد؟
آنها در آن هواي بد و بارش شديد باران 90 دقيقه تيم و بازيكنان محبوب‌شان را تشويق و مورد حمايت قرار دادند و به جرأت مي‌توانم بگويم به همين خاطر پرسپوليس توانست كم نقص‌ترين بازي فصل خود را به نمايش بگذارد.

×به جز علي كريمي، همه پرسپوليسي‌هاي سابق حريف به سمت شما آمدند
ببينيد من اصلاً كاري به اين مسائل ندارم. علي كريمی از بزرگان فوتبال ما است كه زحمات زيادي چه براي پرسپوليس و چه تيم ملي كشيده است. من به شخصه به ايشان و نظرات‌شان احترام زیادی مي‌گذارم! به نظر من با چنين رفتارهايي كسي نه بزرگ مي‌شود و نه كوچك! اما احترام گذاشتن است كه احترام مي‌آورد. به شخصه نه از علي كريمي و نه از هيچ كس ديگر انتظار نداشتم كه برايم گل بياورد.

×با نتيجه به دست آمده، پرسپوليس از رتبه سوم جدول نيز فاصله گرفت. ضمن اینکه چهار سهمیه ایران هنوز قطعی نشده است!

ما به اين مسئله كاري نداريم كه AFC چند سهمیه برای ایران در نظر خواهد گرفت. ما فينال جام حذفي و فرصت قهرمان شدن در اين تورنمنت را پيش رو داريم. از ابتدا هم هدف اصلي ما قهرماني در جام حذفي بود.

×تا چه حد به قهرماني در جام حذفي مطمئن هستيد؟

تمام سعي و تلاش ما براي رسيدن به همين هدف قرار دارد. با تمام احترامي كه براي تيم فولاد گستر قائل هستيم، اما براي رسيدن به آسيا تنها به دنبال قهرماني در جام حذفي هستيم.

×مثل اين‌ كه ناظران AFC از برخي شرايط ورزشگاه آزادي ناراضي بوده‌اند!
من مسئول اين مسئله نيستم كه درباره كم‌و‌كاستي‌هاي امكانات ورزش‌مان اظهار نظر كنم. خوشبختانه ناظران AFC با حضور در ورزشگاه شاهد برگزاري يكي از بازي‌هاي پرسپوليس در بهترين شرايط بودند.

×حالا يك روز از بازي گذشته؛ اما واقعاً در طول اين فصل تا به حال نديده بوديم پرسپوليس اين گونه حريف را تحت فشار گذاشته باشد و حقیقی دروازه بان پرسپوليس در این بازی روز بی دردسری را داشت و تيم استيل آذين حتی یک موقعیت خوب گلزنی هم نداشت!

من از شكل فوتبال شاگردان‌ام راضي هستم. ما روز به روز از نظر فوتبالي در حال پيشرفت هستيم، اما از نظرگل زدن چند باري است كه موقعيت‌ها را از دست مي‌دهيم. برابر استيل آذين از لحاظ فوتبالي 3 امتياز گرفتيم، اما از لحاظ امتياز قانوني نتوانستيم بيشتر از يك امتياز كسب كنم. ما فوتبال خيلي خوبي به نمايش گذاشتيم، اما حريف حرفي براي گفتن نداشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016