پنجشنبه 30 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مرفاوي استعفا داد!، سايت گل

مرفاوي سرمربي استقلال كه پيش از بازي به مديران تيم گفته بود با هر نتيجه‌اي از هدايت استقلال كنار خواهد كشيد، امروز در پايان مسابقه در رختكن از بازيكنان تيم خداحافظي كرد و استعفا داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مرفاوي رفت، واعظ هم مي‌رود؟
با استعفاي صمد مرفاوي شايعه كناره‌گيري مديرعامل استقلال نيز شنيده مي‌شود

سايت گل ـ استعفاي صمد مرفاوي بعد از بازي پيكان براي مديران اين باشگاه خيلي غيرمنتظره نبود. مرفاوي امروز در يك جلسه طولاني با مديرعامل استقلال سرانجام وي را مجاب كرد كه با استعفايش موافقت كند.

او كه قبل از بازي پيكان اين تصميم را گرفته بود، حتي به اطرافيان گفته بود كه قرارداد كذايي هفته گذشته با واعظ را در رودربايستي امضا كرده است و علاقه‌اي به اين كار نداشته، با اين وصف و در شرايطي كه استقلال سكوي دوم را از دست داد تا سهميه آسيايي به شدت مورد مخاطره قرار بگيرد، اين احتمال نيز وجود دارد كه واعظ آشتياني نيز از پس مرفاوي استعفاي خود را به هيئت مديره تسليم كند و ميدان را به ديگران بسپارد.

واعظ كه نشان داده چندان اهل چسبيدن به ميز نيست، با اتفاقات امروز به پايان پروژه‌اي رسيدند كه قرار بود مايه مباهاتش باشد. اما در شرايطي كه سپاهان با اميرقلعه‌نويي جشن قهرماني خود را در تهران برگزار كرده تساوي امروز مقابل پيكان روي اشتباه عجيب طالب‌لو بازي را به سمتي برد كه به نظر بازگشت‌‌ناپذير مي‌رسد. حالا و با وجودي كه پله سوم ليگ هم رتبه چندان براي قهرمان سال گذشته نيست،‌ همه در انتظار دومين خبر مهم در استقلال هستند. آيا واعظ مي‌ماند، آيا واعظ مي‌رود، آيا فتح‌الله‌زاده يا غريب بازمي‌گردند، آيا قلعه‌نويي دوباره استقلالي‌ مي‌شود؟ همه اين سوالات فقط يك پاسخ دارد، پاسخي كه كلمات آن فعلاً‌ در ذهن مديرعامل استقلال حبس شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016