دوشنبه 31 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اقدام عجيب در جام جهانی: بازيکنان تيم ملی فوتبال فرانسه تمرينات اين تيم را تحريم کردند! ايلنا

- مخالفت خود را با اخراج آنکلا توسط فدراسيون فوتبال فرانسه اعلام می‌کنيم. اگر اتفاقی که برای وی رخ داد را قبول کنيم، تکرار همين اتفاق را برای خودمان در آينده مورد تائيد قرار داده‌ايم و اين با حقوق بازيکنان مغايرت است.


ايلنا: در اقدامی عجيب و غيرقابل پيش‌بينی در بازی‌های جام جهانی، بازيکنان تيم ملی فرانسه در يک اقدام هماهنگ و در حمايت از نيکلاس آنلکا، مهاجم اخراج شده فرانسه از تمرين خودداری کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايلنا، «پاتريک اورا» کاپيتان تيم ملی فرانسه به همراه مربی بدنساز اين تيم، پس از مشاجره کلامی با «ريموند دومنيکه» درباره اخراج «آنکلا» اردوی اين تيم را ترک کردند و سپس ديگر بازيکنان نيز با همراه شدن با اين نفرات، برای ترک اردوی اين تيم سوار اتوبوس تيم ملی شدند.
اين بازيکنان سپس در نامه‌ای خطاب به ريموند دومينکه سرمربی تيم ملی فرانسه و فدراسيون فوتبال اين کشور به توضيح و توجيه اين اقدام خود پرداختند.
در اين نامه آمده است: همه ما و بدون استثنا، مخالفت خود را با اخراج آنکلا توسط فدراسيون فوتبال فرانسه اعلام می‌کنيم. اگر اتفاقی را که برای آنکلا در بين دو نيمه ديدار با فرانسه رخ داد قبول کنيم، تکرار همين اتفاق را برای خودمان در آينده مورد تائيد قرار داده‌ايم و اين با حقوق ما به عنوان بازيکن مغايرت دارد. به همين جهت و برای رساندن صدای خود به مسئولان رده بالای فدراسيون فوتبال فرانسه تا برخورد عادلانه و دمکراتيک با اين قضيه در تمرينات حضور پيدا نخواهيم کرد.
شايان ذکر است نيکلاس آنلکلا مهاجم تيم ملی فرانسه پس از استفاده از الفاظ توهين‌آميز خطاب به دومينکه، توسط فدراسيون فوتبال فرانسه از اردوی اين تيم در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۰ آ‏فريقای جنوبی اخراج شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016