دوشنبه 31 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ناصر شفق، مديرعامل تراکتورسازی استعفا داد، متن استعفانامه شفق، ايسنا

ناصر شفق از مديرعاملی باشگاه تراکتورسازی تبريز استعفا داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مديرعامل تراکتورسازی تبريز امروز از سمت خود استعفا کرد.

تيم تراکتورسازی تحت مديريت شفق دو سال پيش از ليگ دسته يک به ليگ برتر صعود کرد.

***

متن استعفا نامه ناصر شفق

ناصر شفق از مديرعاملی باشگاه تراکتورسازی تبريز استعفا کرد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، ناصر شفق مديرعامل باشگاه تراکتورسازی تبريز در نامه ای به علی کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال کناره گيری خود را از مدير عاملی باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد. شفق در اين نامه ضمن ارائه گزارش مختصری از دوسال حضور در باشگاه تراکتورسازی آورده است: "... وبازتقدير بر اين بود که در زمان آن عزيز و ارجمند از اين باشگاه مردمی که همچون پاره تنم می ماند جدا شوم و به رسم يادگار گزارش کوتاهی از آنچه در اين مدت کوتاه سپری شد به امانت به نسل آينده وا می گذارم ... تلخ و شيرين ... هرچه بود گذشت ...



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين باشگاه را در زمانی تحويل گرفتم که دو کارخانه بزرگ آذربايجان تراکتورسازی و ماشين سازی تصميم بر عدم تيم داری داشتند... دوراهی مانده بودم و تصميم سخت ، ليک با توکل بر خدای لايزال به دنبال يک صعود رويايی بودم ... چرا که تيم محبوبم هشت سال بود که رنگ برتر نديده بود و در شهرم حال وهوای "قوری گل " خشکيده بود و درناها به قصد نوشيدن آب در آن اتراق نمی کردند... به همت هواداران پر خروش آن و حمايت مسئولين کارخانه بالاخص آقايان محمدرضا زمانلو و صفر نژاد و محمودی، کنعانی ومسئولين استان و بالاخص دکتر فرهنگی وسرداران گرامی شاکری ، ششکلانی و سردار دلاور لشگر عاشورا علی اکبر پور جمشيد يان، مهندس غفاری ودکتر پزشکيان به ليگ برتر آمديم...

و چه خون دلی خورديم در اين راه وقتی يک شهر مربی جوان اين تيم را نمی خواستند با چه مرارتی آنچه را درست می پنداشتيم جايگزين مربی قدرتمندی چون "نادر دست نشان" کردم ... ووقتی در مقابل تيم شيرين فراز در تبريز سه بر يک باختيم و هياهوی حيا کن و رها کن برای مربی سر دادند در يک تصميم مديريتی که منجر به قهرمانی ليگ يک گرديد قرار داد فصل بعد مربی تيم کمالوند را تنظيم نمودم چون به اين مربی اعتقاد داشتم و می دانستم بار ما را از زمين برخواهد داشت.

... ليگ برتر شد و يک آسمان ستاره... با بوی پرستو که عطر اقاقی ها را به چهار برعالم می پراکند و تراکتور قهرمانم چون طاووس پای به هرکجا می‌گذاشت خيره می کرد رنگ چشمان دوستدارانش را ... و مايه فخر ومباهات آذربايجان شد اين تراکتور..."

وی از هواداران پرشور وخونگرم تراکتور وهمچنين مسئولين استان که حمايت بی دريغی از اين باشگاه داشتند تقدير و تشکر کرده و برای باشگاه محبوب تراکتورسازی آرزوی موفقيت در تمام عرصه ها را داشت.

ناصر شفق از خرداد ماه ۸۷ مدير عاملی باشگاه تراکتورسازی را عهده دار شد و در اين مدت ضمن رساندن اين تيم به ليگ برتر حضور پرقدرت تنها نماينده غرب کشور در فوتبال برتر ايران را مديريت کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016