دوشنبه 31 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيم ملی فوتبال اسپانيا برای آبروی از دست رفته به ميدان می رود، ايلنا

کره شمالی پس از باخت ۲ بر يک مقابل برزيل در بازی اول خود در اين گروه، بدون امتياز در قعر جدول گروه قرار دارد و برای آن که از شانس صعود به مرحله يک هشتم نهايی برخوردار باشد ناچار است در مقابل پرتغال به برتری دست يابد.


ايلنا: رقابت‌های جام جهانی فوتبال امروز در شرايطی پيگيری خواهد شد که طی آن تيم‌های پرتغال با کره‌شمالی، شيلی با سوئيس و اسپانيا با هندوراس از گروه هفت و هشت اين رقابت‌ها به مصاف هم می‌روند.
به گزارش ايلنا، در اولين بازی امروز که از ساعت ۱۶ به وقت تهران برگزار خواهد شد از گروه G، تيم‌های پرتغال و کره شمالی در ورزشگاه «گرين پونيت»‌شهر کيپ تاون به مصاف هم می‌روند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين بازی که قضاوت آن بر عهده «پابلو پوزو» از شيلی است، کره شمالی پس از باخت ۲ بر يک مقابل برزيل در بازی اول خود در اين گروه، بدون امتياز در قعر جدول گروه قرار دارد و برای آن که از شانس صعود به مرحله يک هشتم نهايی برخوردار باشد ناچار است در مقابل پرتغال به برتری دست يابد.
در مقابل تيم پرتغال نيز پس از کسب نتيجه صفر ـ صفر برابر ساحل عاج به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به نماينده قاره آفريقا در رده دوم جدول جای دارد و آنها نيز برای کسب سه امتياز به مصاف اين نماينده قاره آسيا می‌روند.
در ديگر بازی امروز و از گروه هشتم، تيم‌های شيلی و سوئيس برابر هم صف‌آرايی خواهند کرد. قضاوت اين بازی بر عهده « غليل الغندی» است که حسن کامرانی فر کمک داور شايسته کشورمان نيز وی را در امر قضاوت همراهی خواهد کرد.
سوئيس به لطف برتری اعجاب انگيز مقابل اسپانيا در ديدار اول خود، به نوعی برای خود اعتبار به دست آورده و امروز نيز در صدد هستند تا از اين اعتبار به خوبی دفاع کنند.
در اين بازی که از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه «نسلون ماندلا»‌برگزار خواهد شد دو تيم بالای جدولی به مصاف هم می‌روند.
در ديگر ديدار اين مرحله، تيم های اسپانيا و هندوراس به مصاف هم خواهند رفت. اين بازی به قضاوت «يوشی ميشی مورا» از ژاپن برگزار خواهد شد.‌ اسپانيا که تا به اين مرحله نتوانسته انتظارات را برآورده کند به مصاف تيم گمنام و در عين حال با انگيزه هندوراس خواهد رفت. ماتادورها که در بازی گذشته مقابل سوئيس با يک گل شکست خورده‌اند، حالا برای آن که وضعيت خود را برای صعود از اين مرحله سرو سامان دهند، نياز دارند تا در مقابل هندوراس سه امتياز را به دست بياورند، البته تيم هندوراس نيز يک حريف از پيش بازنده نيست و بايد منتظر ماند و ديد جدال اين دو تيم در نهايت به سود کدام يک به اتمام خواهد رسيد. شايد جدال دو تيم با تقسيم امتيازها نيز همراه باشد.
ديدار تيم‌های اسپانيا و هندوراس ساعت ۲۳ امشب در ورزشگاه ژوهانسبورگ برگزار خواهد شد.
اين نکته حائز اهميت است که با نزديک شدن به روزهای پايانی ديدار های گروهی، تيم‌ها عيار خود را نشان می‌دهند و از هم‌اکنون می‌توان حدس زد کدام مربيان از شانس بيشتری برای صعود برخوردار هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016