دوشنبه 31 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محسن خليلی از فهرست پرسپوليس خط خورد، علی دايی: به توافق نرسيديم، ايسنا

- حقم را بايد از فدراسيون می‌گرفتم
- بازيکنان‌مان را به تيم ملی بدهيم دچار مشکل می‌شويم

محسن خليلی مهاجم فصل پيش تيم فوتبال پرسپوليس در ليگ دهم اين تيم را همراهی نخواهد کرد.


علی دايی سرمربی تيم پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در رابطه با حضور نداشتن خليلی در اردوی اردبيل اظهار کرد: خليلی يکی از بزرگترين بازيکنان کشور است، ما نتوانستيم با وی به توافق برسيم و وی قراردادش را تمديد نکرده و از ليست تيم پرسپوليس خط خورد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در رابطه با ماندن کريم انصاری فرد در سايپا گفت: باشگاه سايپا انصاری فرد را به ما نداد. ما سعی داشتيم اين بازيکن را بگيريم اما با توجه به رضايت ندادن باشگاه سايپا ما نيز منصرف شديم.

دايی همچنين در مورد اردوی اتريش تيم ملی نيز متذکر شد: در آن برهه زمانی ما بهترين دوره تمرين‌های بدنسازی را پشت سر می‌گذاريم و اگر بازيکنان خود را به تيم ملی بدهيم دچار مشکل خواهيم شد.

وی در مورد محکوم شدن فدراسيون فوتبال به پرداخت ۴۵۰ ميليون تومان به وی گفت: اين حق من بود، چون من با تيم ملی سه سال قرارداد داشتم و دو سال از اين قرارداد باقی مانده بود و اين حق من بود که بايد می‌گرفتم.

دايی در مورد برگزاری اردوی اردبيل و اين که آيا انتخاب محل اين اردوی به عهده خودش بوده يا خير، توضيح داد: من کليه‌ی تصميم‌های فنی پرسپوليس را می‌گيرم و اميدوارم که اين اردو بتواند تاثير خوبی از نظر فنی و همچنين روحی ـ روانی بر بازيکنان داشته باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016