دوشنبه 31 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آندرانيک تيموريان: حضورم در استقلال قطعی نشده، اولويت اول ام اروپاست‏، ايلنا

بازيکنان بعد از مدت‌ها در يک اردويی که در اتريش برگزار خواهد شد بار ديگر در کنار هم تمرينات را پيگيری خواهند کرد تا با انجام بازی‌های تدارکاتی و کسب هماهنگی لازم خود را برای رقابت‌های جام ملت‌های آسيا آماده کنند.


ايلنا: هافبک ملی‌پوش تيم فوتبال فولام انگليس، در خصوص خبر حضور خود در تيم استقلال تهران گفت: صحبت‌های من با مسئولان باشگاه استقلال در حد تماس‌های تلفنی بود و حضورم در اين تيم قطعی نيست.
«آندرانيک تيموريان» در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، افزود: اين روزها با حضور در باشگاه آرارات صبح و بعدازظهرها تمرين می‌کنم تا از شرايط آرمانی جسمانی دور نشوم البته در کنار آن نيز پيگير اخبار جام جهانی هستم.
وی ادامه داد: در اواسط جام جهانی، اوج نقل و انتقالات اروپا خواهد بود و در همان مقطع، وضعيت من نيز مشخص خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تيموريان اضافه کرد: من در چند ساله حضورم در فوتبال انگلستان فقط در يک فصل اخير شرايط نامناسبی داشتم چرا که بعد از سال اول حضورم در تيم فولام برای مقطعی به يک تيم دسته اولی رفتم که برايم بسيار مفيد بود اما در سال بازگشتم به فولام شرايط مطابق انتظارات پيش نرفت.
وی افزود: در سال دوم حضورم در فولام اين تيم توانست نتايج خيلی خوبی بگيرد و حتی مربی ما دو سال به عنوان برترين مربی جزيره شناخته شد. تيم فولام به فينال جام اروپا راه يافت، در اين شرايط طبيعی است سرمربی تيم نمی‌توانند به ترکيب تيم برنده دست بزند.
اين ملی‌پوش کشورمان تاکيد کرد: پس از مشخص شدن تيمم تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا به همان بازيکنی تبديل شوم که هواداران انتظار آن را دارند.
تيموريان با اشاره به برنامه‌های تيم ملی برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسيا گفت: بازيکنان بعد از مدت‌ها در يک اردويی که در اتريش برگزار خواهد شد بار ديگر در کنار هم تمرينات را پيگيری خواهند کرد تا با انجام بازی‌های تدارکاتی و کسب هماهنگی لازم خود را برای رقابت‌های جام ملت‌های آسيا آماده کنند.
وی افزود: برای اينکه بتوانيم در مسابقات جام ملت‌های آسيا نتايج قابل قبولی را کسب کنيم مربيان و بازيکنان بايد تلاش زيادی را انجام دهند و بايد سخت کار کنيم. متاسفانه در دوره‌های گذشته به دليل عدم برگزاری مسابقات تدارکاتی لازم، نتوانستيم با هماهنگی کافی پا به اين مسابقات بگذاريم، اما اين بار اميدوارم با انجام بازی‌های تدارکاتی با هماهنگی بيشتر وارد اين مسابقات شويم البته فراموش نکنيم که يک سال سخت را تا آغاز بازی‌های جام ملت‌های آسيا پيش رو داريم.
تيموريان با توجه به حضور ش در فوتبال انگلستان ، در خصوص عدم نتيجه‌گيری اين تيم در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۰ آفريقای جنوبی نيز گفت: به نظر من انگلستان در ديدار نخست خود مقابل آمريکا با بدشانسی مواجه شد و نتوانست ۳ امتياز را بگيرد، در ديدار دوم مقابل الجزيره نيز با توجه به انگيزه بالايی اين تيم بازی مساوی شد. البته با توجه به اينکه من در فوتبال باشگاهی انگلستان بازی می‌کنم بايد بگويم تيم‌های باشگاهی اين کشور به مراتب قدرتمندتر از تيم ملی آنها است. ضمن اينکه اکثر بازيکنان تيم انگلستان به دليل خستگی که از مسابقات باشگاهی دارند، رنج می‌برند و آمادگی هميشه را نداشتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016