پنجشنبه 3 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

در واكنش به اظهارات علي پروين، كاشاني: حاضرم پرسپوليس را به پروين تحويل دهم، فارس

سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: حاضرم با افتخار پرسپوليس را به علي پروين تحويل دهم.

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، حبيب كاشاني كه در اردبيل به سر مي برد درباره حمله تند علي پروين به او گفت: جايگاه آقاي پروين در فوتبال ما مشخص است و ايشان به عنوان اسطوره فوتبال كشورمان و باشگاه پرسپوليس هميشه مورد احترام فوتبالدوستان و مردم خواهند بود. حاضرم با افتخار، پرسپوليس را به آقاي پروين تحويل دهم و نه به عنوان يك معلم كه به عنوان يك شاگرد علاقه‌مند، پيگير موفقيت‌هاي تيم محبوبم خواهم بود.

كاشاني تاكيد كرد: نگاه من نسبت به ورود به باشگاه پرسپوليس نگاه يك سرباز و انجام تكليف بوده است. از من خواسته شد كه اين مسئوليت را بپذيرم و تا زماني كه در اين باشگاه باشم براي به دست آوردن رضايت خاطر هواداران ميليوني آن، از هيچ كوششي دريغ نمي‌كنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي درباره اظهارنظر علي پروين مبني بر اين كه «كار اصلي سرپرست باشگاه پرسپوليس معلمي است. اينها ورزشي نيستند، اگر معلم هستيد برويد سر كار خودتان در مدرسه و كلاس درس نه اين كه پشت ميز مديريت پرسپوليس بنشينيد»، گفت: علي‌رغم همه علاقه‌اي كه به هواداران پرسپوليس و اين تيم دارم حاضرم با افتخار پرسپوليس را به آقاي پروين و بيش از 300 پيشكسوت بزرگ پرسپوليس كه هر كدام سلامتي و زندگي خود را براي جايگاه كنوني پرسپوليس هزينه كرده اند تحويل دهم و خودم نه به عنوان يك معلم - كه بودن در اين كسوت بزرگترين افتخار من است - كه به عنوان يك شاگرد علاقه‌مند، پيگير موفقيت‌هاي تيم محبوبم خواهم بود.

كاشاني در پاسخ به درخواست پروين براي صدور رايگان رضايتنامه محمد پروين، خاطرنشان كرد: آنچه آقاي پروين درباره صدور رضايتنامه محمد به عنوان يك بازيكن حرفه‌اي كه قرارداد حرفه‌اي با رقم حرفه‌اي دارد در حيطه اختيارات من نيست. به اين معنا كه من نمي‌توانم از كيسه هواداران و بيت‌المال اين پول را ببخشم. اگر كسي اين اختيار را دارد كه رضايتنامه محمد پروين را به شكلي كه آقاي پروين انتظار دارند، صادر كند، بنده حرفي ندارم.

كاشاني افزود: محمد پروين در ليست فروش ما نبوده و ما به اين بازيكن احتياج داشتيم با اين حال او خواهان جدايي از پرسپوليس شده است و طبيعي است بازيكني كه خواهان جدايي از يك تيم است بايد رضايتنامه خود را طبق قواعد حرفه‌‌اي دريافت كند.

سرپرست باشگاه پرسپوليس ادامه داد: علي پروين در جايگاه علي پروين براي من بسيار قابل احترام است. با اين حال محمد پروين در جايگاه يك بازيكن، تفاوتي با عادل كلاه‌كج، آرفي، ضياءالدين نيك نفس، مهران فرضيات، سعيد حلافي و ديگراني كه پدري چون علي پروين ندارند، فرقي ندارد و شيوه صدور رضايتنامه براي همه اين بازيكنان روالي حرفه‌اي و قانوني دارد.

كاشاني، گفت: آيا اگر باشگاه سايپا براي صدور رضايتنامه كريم انصاري‌فرد 500 ميليون مطالبه مي‌كند خلافي مرتكب شده؟ آيا وقتي درباره اشجاري و ديگر بازيكنان در ليگ برتر چنين روندي طي مي‌شود، كار عجيب و نادرستي صورت پذيرفته است؟

سرپرست باشگاه پرسپوليس، تصريح كرد: آقاي پروين به عنوان برادر بزرگتر صحبتي را مطرح كرده‌اند و مشكلي نيست. اما آنهايي كه تصور مي‌كنند مي‌توانند با اختلاف افكني در خانواده بزرگ پرسپوليس مانع از روند رو به رشد اين تيم شوند و به خيال خام خود پرسپوليس را به زمين بزنند، اشتباه مي‌كنند.

كاشاني تاكيد كرد: پس از هجمه‌هايي كه از مدت‌ها قبل عليه باشگاه پرسپوليس آغاز شده بود تا مانع قهرماني و موفقيت اين تيم شوند قابل پيش‌بيني بود كه با شروع فصل جديد كه پرسپوليس از ابتدا مثل ساعت برنامه‌هاي خود را پيش‌ مي‌برد، به انحاي مختلف، هجمه‌هايي ديگر از راه برسد. با اين وجود ترديدي نيست كه اين برنامه‌ها عليه پرسپوليس راه به جايي نخواهد برد و تفرقه‌افكني در خانواده بزرگ پرسپوليس، قطعا بي‌نتيجه خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016